BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Annars då gravida? Väldigt tyst nu!
Väldigt tyst :) allt är bra här, gick in i v31 igår. Lillan har full energi i magen och jag gjorde glukosbelastning i onsdags. Hade väldigt låga värden :) känns toppen bra! Inväntar tul i v36-38.
Just nu förkyld, men det är också första gången sen jag blev gravid. Det går väl över :)
Hur mår ni andra?
Ja det är väldigt tyst. Det är bra här med, dock sjukskriven och kommer vara det fram till BF 26/12.
Har ni köpt klart allt till bebis?
Kram
Ja det är väldigt tyst. Det är bra här med, dock sjukskriven och kommer vara det fram till BF 26/12.
Har ni köpt klart allt till bebis?
Kram
Här har vi bestämt oss för att inte köpa syskonvagn utan vi kör på bärsele (manduca) och trikåsjal till bebis!
babyskydd däremot måste införskaffas...
Ja här har det varit ganska tyst sista tiden...
Vi renoverar barnrummet här hemma, mest mannen, men jag hjälper till så gott det går. Nästan klara nu. Bebisen har det mesta den behöver skulle jag tro. Lite mer hygienartiklar kvar. Men det blir nog handlat i veckan som kommer :) Kollade igenom alla kläder vi har köpt, hade mest handlat i 56, trodde merparten var i 50, men så var det inte. Men nu inväntar vi nog lillan innan vi handlar mer. Jag har en känsla av att det kommer trilla in från familjen också snart.
Ska på TUL om ca 3 veckor, längtar efter att få se henne igen! Glukosbelastning nummer två gick lika bra som första. Mycket skönt. Vecka 30 nu. Helt ofattbart är veckorna snart är ensiffriga.
Nått man ska tänka på innan glukosbelastningen? Tex ej äta/dricka? Har nämligen fått 0 info av min bm.
9 veckor kvar till bf här, helt galet!
Byggt på hans garderob lite och köpt massa nya tyger, ska bara få tummen ur och börja sy också! :)
Enda måstet kvar att köpa är en åkbräda till syskonvagnen. Mina pojkar åker ju vagn fortfarande, kommer antagligen bli krig om vem som ska få stå/sitta på åkbrädan. Puh! Men blir nog en hel del bärande i sjal och bärselen.
Äh, en sväng förbi Ikea måste det nog också bli förresten för att handla små handdukar och lite annat skit!
Är jag den enda som mår illa? Jag har senaste veckan mått illa från och till, läste att illamående kan komma tillbaka v 30-33 (jag är just nu 30+6) men börjar bli lite jobbigt med maten, har ju dessutom diabetes så har förut haft stenkoll nu är det svårt att äta...