• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • moruri

Tack Beya!! (:

Kan vi inte posta lite mer, haha sån tråkig tråd jämfört med de andra gravtrådarna jag varit med i.. Kan ingen posta lite bilder på inköp/magar eller annat?

• moruri

En annan sak, svullnad.
    Gick med min magsjuka ner till 78,6 för 1 1/2 vecka sedan, har nu gått upp till 88 kg???? Känns helt galet!! Mina ben är svullna som stockar, får inte plats i mina kängor så blir bara sneakers nu.
    Något annat tips förutom att sova med högt fotläge?

• bebba83
    moruri skrev 2015-10-30 10:03:08 följande:

En annan sak, svullnad.

Gick med min magsjuka ner till 78,6 för 1 1/2 vecka sedan, har nu gått upp till 88 kg???? Känns helt galet!! Mina ben är svullna som stockar, får inte plats i mina kängor så blir bara sneakers nu.

Något annat tips förutom att sova med högt fotläge?

Stödstrumpor har vart räddningen för mig, är svullen som e en gris i hela kroppen :-/
  • moruri

Ja, stödstrumpor har jag, annars blir de helt katastrofalt stora! :/ antar att det bara är att rida ut, 6 veckor kvar..

• bebba83
    moruri skrev 2015-10-30 11:48:38 följande:

Ja, stödstrumpor har jag, annars blir de helt katastrofalt stora! :/ antar att det bara är att rida ut, 6 veckor kvar..

Ha ha ja jag kommer i mina uggs å mina foppatofflor bara nu det där med å vara snyggt gravid var nog inte min grej ha ha!
  • Beya

Moruri: du har rätt vi får skärpa oss lite här;)

Tycker det blir svårare o svårare att gå. Kanske för att jag fått mer foglossning men sen känns det lite läskigt för det känns som ett sådant tryck neråt och som skarpa stickningar eller sylvassa nålar neråt vid underlivet. Känns detta igen hos någon av er?

• summer13

[quote=75939052][quote-nick]moruri skrev 2015-10-30 11:54:35 följande:[/quote-nick][/quote]

Men åh! Varifrån? Jättefint <3

• Tokstollen

Bebisens säng fick flytta in till oss idag. Har bytt säng åt våran yngsta och tyckte det kändes onödigt att ställa undan bebisens säng för att ta fram den om bara några veckor. Spjälskyddet och babynestet har jag sytt i matchande tyg :) och babynestet är sytt med extra höga kanter för att minimera risken att något av de andra barnen rullar över bebisen ifall dom skulle komma till vår säng och vi har bebisen där..
  • Tokstollen

Haha oj, var visst inloggad på mitt gamla konto. Men spelar ingen roll.. Det är ju jag som skriver oavsett!

Kort presentation eftersom det var ett tag sen jag skrev: två pojkar födda -13 och -14. Väntar nr 3 BF 9/12.

Svar på tråden BF december 2015 :-)