FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Hej allesammans!
Hade återföringen i onsdags. Av 8 befruktade ägg hade bara ett fortsatt att dela sig. Kändes så tungt när dem sa det. Plus att skärmen inte funkade så vi kunde inte se själva isättningen av vårt embryo.
Detta var vårt sista "gratis" försök dessutom.
Känner att man vill skita i allt emellanåt.. men det är ganska svårt när man ser gravida lyckliga bekanta omkring sig hela tiden.. :(
Här blev det inget FET den här månaden då äl-stickorna inte visat omslag än... ???? dag 21 idag.
Jag blöder fortfarande lite men fick detta igår på ruvar dag 4 så får väl se var detta slutar.
Här blev det inget FET den här månaden då äl-stickorna inte visat omslag än... ???? dag 21 idag.
Jag blöder fortfarande lite men fick detta igår på ruvar dag 4 så får väl se var detta slutar.
Usch ja! Ruvartiden är det värsta. Denna evighetslånga väntan! Hoppas du hittar på en massa kul som kan få tankarna på annat och få tiden att gå fortare. Kram
Fick tillbaka i fredags och eftersom den redan var på väg att kläckas så fäste det samma kväll ( har känt det alla 3 ggr jag blivit gravid) men trodde efter som jag blöder att det släppt men det verkar kanske stanna, var starkare idag än igår så det är bara vänta och hoppas!
Idag var de ultraljud:)
14äggblåsor som var över 10mm och en del strax under.
Nytt ultraljud på fredag och då bestäms det när plock blir.
Tidigast måndag. Så nu e de nära. :) :)
Idag var de ultraljud:)
14äggblåsor som var över 10mm och en del strax under.
Nytt ultraljud på fredag och då bestäms det när plock blir.
Tidigast måndag. Så nu e de nära. :) :)