FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här är det dags för ägglossningssprutan nu. Nu kör vi :) äggplock fredag. Känns bra att få det en klämdag med tanke på jobb mm.
Och så håller jag tummarna för alla ruvare!
Ja, den tiden är ju inte rolig! För mig spelar det ingen roll om jag har tusen andra sake att göra-med en liten del av hjärnan är jag alltid i tankarna med det man ruvar på. Sticker det, hugger det, känner jag något eller är det bara Lutinus/vaggisar? Och så googlar jag lite på det...fast jag kommer aldrig fram till något vettigt efter att jag googlat =) Men jag gör det ändå!
,.
Håller tummarna! Får du möjlighet att diskutera med läkaren/läkarna om det kanske skulle vara aktuellt att justera behandlingen ifall det inte lyckas? Men jag håller tummarna för blastisen!
är på ruvar dag 11, har idag haft små färska blödningar till och från hela dagen.... blir så ledsen Någon som har haft erfarenhet av detta??
Här blev det inget FET den här månaden då äl-stickorna inte visat omslag än... ???? dag 21 idag.
är på ruvar dag 11, har idag haft små färska blödningar till och från hela dagen.... blir så ledsen Någon som har haft erfarenhet av detta??