• Anonym (Tjockis)

Tjocka/mulliga tjejer

Är det oftast i våra tjejhuvuden vi nervärderar oss så mycket? Finns det killar som vill ligga med tjejer med fladder här och dör, bristningar och celluliter?

Snygg för övrig och rolig men noll självförtroende för media/världen har skapat den perfekta Barbie kvinnan att ströva efter. Och är man lite överviktig så blir plötsligt oxå kläderna fula.,

Finns ni män som gillar oss BBW?

• Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer
  • LaLola
    Påven Johanna skrev 2015-04-08 22:26:01 följande:
    Förvånad

Har Lolas konto kapats nu igen? Förvånad
    Hahaha näe!
    Jag blev bara så jävla less....
  • Fjäril Vingad
    LaLola skrev 2015-04-08 21:39:29 följande:
    Detta är  fet min feta kropp enligt BMI.
    Tur att det finns nån som vill ta i denna äckliga kropp! smile1.gif
    Du är ju inte fet!

Vad säger folk för skit!
  • LaLola
    Anonym (Sexig) skrev 2015-04-08 22:26:08 följande:
    Har inget med människosyn att göra. Snyggt är snyggt fult är fult.
    Och du är ju så pass intelligent skulle jag tro att du förstår att "snyggt" och "fult" inte betyder samma sak för alla människor.
  • Fjäril Vingad
    Celines Essence skrev 2015-04-08 22:20:47 följande:

Signaturen "sexig" : Din människosyn avslöjar dig. Du är allt annat än sexig!

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
    Word!
  • LaLola
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-08 22:27:40 följande:
    Du är ju inte fet!

Vad säger folk för skit!
    Enligt BMI är jag det.

• LaLola

Jag vill bara påpeka att jag inte la in en bild på mig själv för att jag ville ha en massa komplimanger eller för att jag tokälskar min kropp o vill visa upp den.

Jag ville bara visa hur en kropp med definitionen fetma enligt BMI kan se ut.
    En del tänker sig att man är i 150 kilosklassen för att ha fetma men så är det inte alltid.

• Fjäril Vingad
    LaLola skrev 2015-04-08 22:29:48 följande:
    Enligt BMI är jag det. smile1.gif
    BMI säger inte allt. Min åsikt.
  • Times

Tur att det finns nån som vill ta i denna äckliga kropp!

Jag tittar på din bild och tänker mer: åh, en kvinna. Vacker och naturlig. Jag ser inte dig som överviktig.

Där var min betydelselösa åsikt.

Väl mött :)
  • killen

Tur att det finns nån som vill ta i denna äckliga kropp!

Det finns nog många som gillar din kropp :)

Tycker inte den ser fet ut :)
  • Anonym (M)

Förstår vad du menar ts..

Är 167 cm lång och väger just nu 77 kg, inte kul! Har inte lyckats gå ner allt efter min yngsta son som är född 2013. Man tycker man är ful, fet och har nog alla fel som finns enligt vad man tycker själv.

Samtidigt har jag världens underbaraste pojkvän som tycker om varje cm utav mig, men jag kan lixom inte fatta vad han ser som är så jäkla bra? Bristningar och degmage. Han älskar att ha handen på min mage och bara smeka och jag blir då stel som en pinne. Det är underbart att han tycker så, men jag kan för allt i världen inte förstå hur han kan göra det för att jag tycker så illa om mig själv. Men ja man har väl en snedvriden bild om sig själv där man inte duger som man är. Kanske sin egen självkänsla man borde ta tag i, trivs man med sig själv så blir allt nog så mycket lättare utan hämningar och känslor som stoppar en.

Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer