• Anonym (Tjockis)

Tjocka/mulliga tjejer

Är det oftast i våra tjejhuvuden vi nervärderar oss så mycket? Finns det killar som vill ligga med tjejer med fladder här och dör, bristningar och celluliter?

Snygg för övrig och rolig men noll självförtroende för media/världen har skapat den perfekta Barbie kvinnan att ströva efter. Och är man lite överviktig så blir plötsligt oxå kläderna fula.,

Finns ni män som gillar oss BBW?

• Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer
  • badong
    Anonym (Runda mammor) skrev 2015-04-29 14:18:46 följande:

Jag bor i Finland i Österbotten, de riktigt starka människorna här är bönder, fiskare och skogsbrukare sådana som äter viltkött, älg, hjort, egenfångad fisk ofta egna grönsaker och egna får, kalkoner osv. De rör sig och släpar och bär lyfter och drar i yrket samt på fritiden.

Hugga ved för hand är superkul, men efter 100 kubik är det skönt med en vedklyv :P

• badong
    Anonym (Runda mammor) skrev 2015-04-29 14:28:46 följande:

Om du är mullig och stark så ser låren jättestora ut och då känner du dig fet. Lite liknande komplex är det.

Mmmm! Jättestora kvinnolår :P Mycket muskler innerst och mycke fett ytterst!
  • Anton Chigurh
    K grrl skrev 2015-04-29 13:49:02 följande:
    Det stämmer, fetma är vanligare i norrlänen än längre söderut.

/norrlänning
    Hmm, tyckte det lät märkligt att det skulle vara på det viset, K-girl, men fan, det är ju korrekt, eller mer korrekt är att glesbygdslänen har betydligt större andel invånare som faktiskt har övervikt/fetma. 

Jaja, där ser man, jag kan tycka att folk "på landet" borde liksom röra på sig mer, jag menar, där finns ju inte "allt" runt hörnet precis, du kan inte få en hämtpizza på 20 min, oftast har du någon typ av grönyta som behöver hållas efter...osv osv, men men, teknikens hjälpmedel har tydligen gjort sitt intåg även här.  

Fast det är klart, även om du har investerat i en sån däringa självgående, helautomatisk gräsklippare, så kan du ju röra på fläsket på annat sätt. OM DU VILL OCH HAR DISCIPLINEN DÄRTILL !!!

Med "du" menar jag såklart inte dig personligen, K-girl, jag är bara en aning allergisk mot att missbruka ordet "man".

Kram //Anton 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Fetma11111

Nej ingen vill ligga med en träskpadda, bara att inse fakta.
    Alla som ligger med feta är desperata och ni är deras absolut sista-val.

• j a d e d
    Fetma11111 skrev 2015-04-29 15:11:19 följande:

Hahahaah! Älskvärd logik, långt upp på geninivå.

Gäller detsamma för anorektiska vandrande pinnar a k a skelettsex?
  • Anonym (DOH)

Tvärtom. Idioter är allas absolut sista val.
  • Anonym (Runda mammor)

Har du testat den där sneda yxan från finland, den är lättanvänd. synd att stubbklyvningstävlingarna tagit slut. De var trevliga.

• K grrl
    Anton Chigurh skrev 2015-04-29 14:50:56 följande:
    Hmm, tyckte det lät märkligt att det skulle vara på det viset, K-girl, men fan, det är ju korrekt, eller mer korrekt är att glesbygdslänen har betydligt större andel invånare som faktiskt har övervikt/fetma. 

Jag ogillar begreppet, eftersom det låter som om det är glesbygden (då syftar jag alltså på norrlänen) som drar upp statistiken, vilket inte riktigt är hela sanningen.
  • Anonym (tycker)

Träskpadda för den ene, BBW för den andre. Det finns (alltför) gott om män som gillar stora vackra kvinnor - som förstaval.
  • Anton Chigurh
    K grrl skrev 2015-04-29 15:48:36 följande:
    Jag ogillar begreppet, eftersom det låter som om det är glesbygden (då syftar jag alltså på norrlänen) som drar upp statistiken, vilket inte riktigt är hela sanningen.
    Jo, fast i mina ögon finns det glesbygd även i mellersta och södra Sverige, hör jag benämningen "glesbygdslän" så tänker jag definitivt inte Norrland med automatik, därav mitt påpekande, K-Girl.Glad
  • K grrl
    Anton Chigurh skrev 2015-04-29 18:56:53 följande:
    Jo, fast i mina ögon finns det glesbygd även i mellersta och södra Sverige, hör jag benämningen "glesbygdslän" så tänker jag definitivt inte Norrland med automatik, därav mitt påpekande, K-Girl.Glad
    Ja, och jag syftade på de fyra norrlänen, som åtminstone för några år sedan låg allra högst i landet vad gällde övervikt och fetma.
  • badong
    Anonym (Runda mammor) skrev 2015-04-29 15:36:33 följande:

Har du testat den där sneda yxan från finland, den är lättanvänd. synd att stubbklyvningstävlingarna tagit slut. De var trevliga.

Nej, har inte testat den. Stubbklyvartävling låter kul! Får man använda kilar eller inte?
  • Anonym (Runda mammor)

Jag såg dem som tonåring medans jag sålde honung och blommor och grönsaker på marknader. Det var alla möjliga teorier och metoder. Nu på en marknad i trakten var bänkpressaren (3 x världsmästare )Smulter från bygden höjdpunkten. Man skulle gissa hur långt han kunde gå med två 100 kg kappsäckar. De kunde gott ha något styrkeinslag som involverar befolkningen i stort.

Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer