• Anonym (Tjockis)

Tjocka/mulliga tjejer

Är det oftast i våra tjejhuvuden vi nervärderar oss så mycket? Finns det killar som vill ligga med tjejer med fladder här och dör, bristningar och celluliter?

Snygg för övrig och rolig men noll självförtroende för media/världen har skapat den perfekta Barbie kvinnan att ströva efter. Och är man lite överviktig så blir plötsligt oxå kläderna fula.,

Finns ni män som gillar oss BBW?

• Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer
  • Anonym (Kille)

Jag älskar min kvinna men älskar inte hennes mulliga kropp.. Drömmer många ggr bort mig med en runk och porrfilm på en smal fin tjej...

• Anonym (Mullig)

Sen beror det litd på vart man bor och vilken ålder man är i. Jag är 25 år, 172 och väger 75 kg, det är mulligt i sthlmsmått. Jag känner mig ofta tjock om jag jämför mig med andra på krogen, vilket gör mig feg och jag vågar inte direkt ragga. Vet dock att jag inte skulle ha problem med att få den jag vill ha om jag försökte men har nån psykisk tjockisspärr.

• misspoison

De finns, jag lever med en helt normal svensk man som hela varje dag talar om hur vacker jag är. Väger 96 till 162 cm

• Anonym (A)

Har aldrig haft problem att få killar trots att jag är tjock. Dock så har jag ett schysst fejs också.

• haveyouseenalittlegirl
    Anonym (Mullig) skrev 2015-04-08 18:12:44 följande:

Sen beror det litd på vart man bor och vilken ålder man är i. Jag är 25 år, 172 och väger 75 kg, det är mulligt i sthlmsmått. Jag känner mig ofta tjock om jag jämför mig med andra på krogen, vilket gör mig feg och jag vågar inte direkt ragga. Vet dock att jag inte skulle ha problem med att få den jag vill ha om jag försökte men har nån psykisk tjockisspärr.

ligger nog tyvärr mycket i det du säger
  • Anonym (Harald)

Är det någon som märkt att både tjejer och killar bli rundare och rundare? Varför kan vi inte bara acceptera människor som de är? Att kroppsidealet är något som de flesta aldrig kan uppnå och har varierat under århundradena är väl bara ett bevis på att det är någon annan som bestämmer vad som är inne. Idag ska man tydligen vara smal, men vad skulle hända om rund blev modernt??

• en morgondröm

Jag är mullig och gullig, fyllig och kurvig! Vemsomhelst kan köra rakt, men det behövs ett proffs för att kunna hantera....just kurvor! Jag kanske inte faller alla män i smaken, men det skiter jag fullständigt i...Jag har kämpat ner mig 34 kilo och har en del kvar...men jag är stolt över mig själv iaf...jag har alltid varit och kommer alltid vara mullig...stöpt så genetiskt...som alla kvinnor på min mammas sida! Jag lever gott och min kropp älskas och berörs på finaste sätt av finaste händer...

Jag gillar alla former! Om allt skulle vara perfekt skapt skulle världen bli en trist plats, att titta på människor och se deras unika drag ger färg och liv åt den lilla kulan vi går på...

• Anonym (Tjockatanten)

Jag hatar att vara tjock. Är dessutom jättekort också. Ser ut som en översvälld michelingubbe :(. Inte kul att vara 30+ och 150 lång, väga 55 kg. (Väger 15 kg för mycket, vägde 15 kg mindre för 10 år sen. ). Dessutom inga bröst heller... Trodde dom skulle komma med kilona men dom försvann liksom i magfettet....

• Anonym (Kille)

Varför måste tjejer alltid rättfärdiga sitt misslyckande, sitt fetma?? Vill ni verkligen ljuga för er själva? 

Ex. Mulliga tjejer har finare kurvor, killar älskar min fetma, feta är sköna att krama, smala tjejer är inte snygga ser ut som skelett, feta tjejer har större bröst och det gillar ju killar, jag är fet och självständig, jag är fet och kan få hur många killar jag vill, jag är mullig och är bäst blablablabla

• Fjäril Vingad
    Anonym (Kille) skrev 2015-04-08 19:56:16 följande:

Varför måste tjejer alltid rättfärdiga sitt misslyckande, sitt fetma?? Vill ni verkligen ljuga för er själva? 

Ex. Mulliga tjejer har finare kurvor, killar älskar min fetma, feta är sköna att krama, smala tjejer är inte snygga ser ut som skelett, feta tjejer har större bröst och det gillar ju killar, jag är fet och självständig, jag är fet och kan få hur många killar jag vill, jag är mullig och är bäst blablablabla

Mina extrakilon är inget misslyckande. De berättar historien om mitt liv. En del kilon är bakom mig nu, men resten är nog här för att stanna. Varför? För att jag äntligen trivs med livet - när jag slutat bry mig om vågen och alla jävla ideal!

Och du vet, ideal ändras. Kolla bara konst bakåt i tiden. Rätt mycket runda kvinnor där.
Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer