• Anonym (Tjockis)

Tjocka/mulliga tjejer

Är det oftast i våra tjejhuvuden vi nervärderar oss så mycket? Finns det killar som vill ligga med tjejer med fladder här och dör, bristningar och celluliter?

Snygg för övrig och rolig men noll självförtroende för media/världen har skapat den perfekta Barbie kvinnan att ströva efter. Och är man lite överviktig så blir plötsligt oxå kläderna fula.,

Finns ni män som gillar oss BBW?

• Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer
  • Fjäril kär

som upplysning kan jag berätta att det ständiga idealet Marilyn Monroe var en dagens 42:a  i storlek... 

är det nån som uppfattar henne som ett fetto?  Väldigt få skulle jag tro...  Likaså den yppiga sexbomben Anita Ekberg som badade i fontana di trevi i filmen Det ljuva livet var i samma storlek som Marilyn. Inte heller hon ses som någon fettblobba. 

Jag blir faktiskt fantastiskt lessen att så många killar anser att en normalviktig kvinna är ett "fetto"..  
    Och varför är de flestas ideal både bland tjejer o killar en underviktig tjej typ Victoria Beckham?  Lägg dock märke till att hon får gärna har stora bröst...  det är tyvärr inte så troligt att en väldigt smal o nätt tjej har naturligt stora bröst.  Biologi vet ni... gener..  

• Anonym (Kille)
    Fjäril kär skrev 2015-04-08 20:15:03 följande:

som upplysning kan jag berätta att det ständiga idealet Marilyn Monroe var en dagens 42:a  i storlek... 

är det nån som uppfattar henne som ett fetto?  Väldigt få skulle jag tro...  Likaså den yppiga sexbomben Anita Ekberg som badade i fontana di trevi i filmen Det ljuva livet var i samma storlek som Marilyn. Inte heller hon ses som någon fettblobba. 

Jag blir faktiskt fantastiskt lessen att så många killar anser att en normalviktig kvinna är ett "fetto"..  
    Och varför är de flestas ideal både bland tjejer o killar en underviktig tjej typ Victoria Beckham?  Lägg dock märke till att hon får gärna har stora bröst...  det är tyvärr inte så troligt att en väldigt smal o nätt tjej har naturligt stora bröst.  Biologi vet ni... gener..  

Ge dig, så du menar att alla i Sverige hade anorexia för 50 årsen??
  • Fjäril kär
    Anonym (Kille) skrev 2015-04-08 20:18:00 följande:
    va? vad pratar du om? 
  • Anonym (kickan)
    Anonym (Kille) skrev 2015-04-08 20:18:00 följande:

Levde DU då?
  • LaLola
    Anonym (Kille) skrev 2015-04-08 19:56:16 följande:

Varför måste tjejer alltid rättfärdiga sitt misslyckande, sitt fetma?? Vill ni verkligen ljuga för er själva? 

Ex. Mulliga tjejer har finare kurvor, killar älskar min fetma, feta är sköna att krama, smala tjejer är inte snygga ser ut som skelett, feta tjejer har större bröst och det gillar ju killar, jag är fet och självständig, jag är fet och kan få hur många killar jag vill, jag är mullig och är bäst blablablabla

Misslyckande? Jaha, så man är bara lyckad som människa om man är normalviktig?
  • Fjäril kär
    LaLola skrev 2015-04-08 20:40:53 följande:
    Misslyckande? Jaha, så man är bara lyckad som människa om man är normalviktig?
    och normalviktig idag är tydligen samma som underviktig... 

Obestämd
  • LaLola
    Fjäril kär skrev 2015-04-08 20:54:37 följande:
    och normalviktig idag är tydligen samma som underviktig... 

Obestämd
    Ja många gånger är det dessvärre så ja.
  • Anonym (Mullig90kg)
    ErnstHugo skrev 2015-04-08 16:03:16 följande:
    Får man fråga hur lång du är?
    165cm
  • Anonym (175 cm)

Den perfekta kroppen enligt mig:

• Efraim Barkbit
    Anonym (Mullig90kg) skrev 2015-04-08 20:57:30 följande:

165cm

Låter lagom