• Anonym (Tjockis)

Tjocka/mulliga tjejer

Är det oftast i våra tjejhuvuden vi nervärderar oss så mycket? Finns det killar som vill ligga med tjejer med fladder här och dör, bristningar och celluliter?

Snygg för övrig och rolig men noll självförtroende för media/världen har skapat den perfekta Barbie kvinnan att ströva efter. Och är man lite överviktig så blir plötsligt oxå kläderna fula.,

Finns ni män som gillar oss BBW?

• Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer
  • haveyouseenalittlegirl
    Anonym (tänk lite) skrev 2015-04-08 08:32:09 följande:

Men vad är meningen med alla dessa bekräftelsetrådar?

Har man varit på FL i mer än 5 minuter så vet man att det finns väldigt många personer här som går igång på överviktiga personer. Det tycks vara viktigare att vara fet än att ha en trevlig personlighet för att väcka intresse.

Detta vet TS om eftersom hon inte är född igår. Så vad är meningen med denna tråd om inte annat än att åter igen skapa en hyllningstråd för fetma?

Vad meningen med tråden är säger du ju själv, hon söker bekräftelse, och jag tycker inte det behöver vara något fel med det. Och återigen - varför stör det dig så att en del trivs som/gillar tjocka/feta människor? Ser inte varför det är ett problem, och nej det handlar inte om "fettet" för min del utan personligheten och utstrålningen, vilket innebär att alla feta inte är attraktiva, men det är inget som säger att man inte kan vara de fast man e fet - men det vet ju dem flesta redan. Alla vill ha bekräftelse hur bekväm man än är i sig själv, alla kanske inte aktivt söker det men alla vill ha det
  • Efraim Barkbit
    haveyouseenalittlegirl skrev 2015-04-08 10:18:19 följande:

Vad meningen med tråden är säger du ju själv, hon söker bekräftelse, och jag tycker inte det behöver vara något fel med det. Och återigen - varför stör det dig så att en del trivs som/gillar tjocka/feta människor? Ser inte varför det är ett problem, och nej det handlar inte om "fettet" för min del utan personligheten och utstrålningen, vilket innebär att alla feta inte är attraktiva, men det är inget som säger att man inte kan vara de fast man e fet - men det vet ju dem flesta redan. Alla vill ha bekräftelse hur bekväm man än är i sig själv, alla kanske inte aktivt söker det men alla vill ha det

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Tjockis) skrev 2015-04-07 21:28:41 följande:

Är det oftast i våra tjejhuvuden vi nervärderar oss så mycket? Finns det killar som vill ligga med tjejer med fladder här och dör, bristningar och celluliter?

Snygg för övrig och rolig men noll självförtroende för media/världen har skapat den perfekta Barbie kvinnan att ströva efter. Och är man lite överviktig så blir plötsligt oxå kläderna fula.,

Finns ni män som gillar oss BBW?

Mina män älskar mig för den jag är, inombords. Att jag har extrakilon stör dem inte. Men det är inte pga mina extrakilon de är ihop med mig, liksom.

Kruxet är att vara bekväm med sig själv, oavsett vad andra tycker. För tycker gör folk. Både positivt och negativt.

Strunta i surpruttarna och var dig själv. Sånt är attraktivt.

Killar som dissar en pga antal kilon vill man ju ändå inte ha. Är det inte det inre som är viktigast!
  • mypervertedsecre

alla får ju givetvis tycka vad dom själva vill. 
    men personligen föredrar jag bbw. 
    helst av allt gillar jag sbbw eller tillomed ssbbw
    jag tycker att ju större kvinnan är desto vackrare är hon..
    misstolka mig inte nu, jag är ingen feeder som gillar att mata mina kvinnor. tycker bara att kvinnor ska vara fylliga. :D
    men det är min åsikt och ingen annans. ;)

• figge76
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-08 11:20:50 följande:

Mina män älskar mig för den jag är, inombords. Att jag har extrakilon stör dem inte. Men det är inte pga mina extrakilon de är ihop med mig, liksom.

Kruxet är att vara bekväm med sig själv, oavsett vad andra tycker. För tycker gör folk. Både positivt och negativt.

Killar som dissar en pga antal kilon vill man ju ändå inte ha. Är det inte det inre som är viktigast!

• In trouble

Fullkomligen älskar BBW !!!!!

• figge76

Mycket bra skrivit fjäril. Sant med
  • Anton Chigurh

Du är inte "bara" en vacker kvinna FV, du är klok kvinna också....Hjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (TP)

De flesta killar är inga skönheter heller direkt... Och överlag tycker jag nog tjejer är bättre på att ta hand om sig än killar så killar ska nog akta sig rätt noga för att döma ut tjejer för att de har lite "fladder". :) 

• en morgondröm

Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer