• Anonym (Tjockis)

Tjocka/mulliga tjejer

Är det oftast i våra tjejhuvuden vi nervärderar oss så mycket? Finns det killar som vill ligga med tjejer med fladder här och dör, bristningar och celluliter?

Snygg för övrig och rolig men noll självförtroende för media/världen har skapat den perfekta Barbie kvinnan att ströva efter. Och är man lite överviktig så blir plötsligt oxå kläderna fula.,

Finns ni män som gillar oss BBW?

• Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer
  • j a d e d

TS, klart det finns sådana män. Det finns även män som äcklas av en icke-perfekt petite kvinnokropp, men allvarligt- hur intressanta känns de på en skala?

• j a d e d
    j a d e d skrev 2015-04-24 22:14:22 följande:

TS, klart det finns sådana män. Det finns även män som äcklas av en icke-perfekt petite kvinnokropp, men allvarligt- hur intressanta känns de på en skala?

Edit* ej petite.

Poängen är väl att bry dig lite mer om vad du själv vill ha än vad "männen" vill ha.
  • vadvetjagda

Jag tycker att det är otroligt sexigt när en kvinna väger lite mer och har ordentliga former med mycket att ta i ;)

• Anonym (Runda mammor)
    badong skrev 2015-04-24 21:23:21 följande:

Är du en rund singel-mamma? :D

jag är gift. Men sörj inte för det , spana in de starkaste tjejerna på gymet och våga och vinn. Vi är rättså ovanliga, men vi finns och det är praktiskt med en stor stark fru.... Kan tillägga att man får gömma undan 10 kg hantlarna annars springer femåriga tösen iväg med dem.
  • ddg38

Have has some great sex with chubby girls. Would like a 69er now with a chubby blonde....mmmmm

• badong
    Anonym (Runda mammor) skrev 2015-04-25 19:35:51 följande:
    jag är gift. Men sörj inte för det , spana in de starkaste tjejerna på gymet och våga och vinn. Vi är rättså ovanliga, men vi finns och det är praktiskt med en stor stark fru.... Kan tillägga att man får gömma undan 10 kg hantlarna annars springer femåriga tösen iväg med dem.
    Jag går inte på gym. Jag lyfter skrot o tränar alltmöjligt hemma istället, inklusive hederligt kroppsarbete. Hatar att åka 30 till gymmet, byta om, köa till div vikter o maskiner som alltid är upptagna, trängas med folk som står och speglar sig, sen köa till duschen, byta om, sen 30 min hem igen, och dessutom betala för extrabesväret, när man får exakt samma träning gratis på en tredjedel av tiden hemma :)

Det skulle vara för att spana efter starka kurviga kvinnor då. Men problemet är att den enda kvinnliga befolkningen jag ser på gym är deffade små tjejer i dyra ärtigt färgare träningskläder, motionerarande den lättaste hanteln medans de och speglar sig.
    Det är inte min bild av en rejäl kvinna :P
  • trg

Självklart finns män som gillar välväxta kvinnor! Det finns inget snyggare än välformade kvinnor och då menar jag många och stora kurvor!
    Mage som är mage och inte en bräda! Höfter som ger löfte om att kunna ge flera generationer framåt och stuss som väl fyller XXL!

Säger bara Wow! Var är ni?

• K grrl
    badong skrev 2015-04-27 13:45:47 följande:
    Jag går inte på gym. Jag lyfter skrot o tränar alltmöjligt hemma istället, inklusive hederligt kroppsarbete. Hatar att åka 30 till gymmet, byta om, köa till div vikter o maskiner som alltid är upptagna, trängas med folk som står och speglar sig, sen köa till duschen, byta om, sen 30 min hem igen, och dessutom betala för extrabesväret, när man får exakt samma träning gratis på en tredjedel av tiden hemma :)

Det skulle vara för att spana efter starka kurviga kvinnor då. Men problemet är att den enda kvinnliga befolkningen jag ser på gym är deffade små tjejer i dyra ärtigt färgare träningskläder, motionerarande den lättaste hanteln medans de och speglar sig.
    Testa en atletklubb istället? Eller titta noggrannare, i alla fall för att utmana dina fördomar.

• Anonym (Runda mammor)

Jag trivs gärna på jobbet, ( plantagen ) det finns truckar men det är trevligare att dra tunga lass med pumpkärran. Nu är det vår så endel utställningsbord med växter ska in till natten, halva uteträdgården ska rullas in och det är trevlig kvällsgymnastik. Alla blommor är dessutom en ögonfröjd.

• Anonym (Runda mammor)
    badong skrev 2015-04-27 13:45:47 följande:

Hur är det inom vården då? Min mor var starkare än jag då hon var 60 år. (Närvårdare) som lyfte 140 kg patienter. Då började jag träna på allvar. Inom frivilliga brandkåren, sjöräddningen och kanske tjuruppfödning och bondeyrken krävs styrka. Du kan ju skriva en annons att du söker en stor stadig kvinna med former.
Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer