• swede

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Tyckommig, tycker du är fantastisk med alla dina tvillingar :) Ville bara säga det!!

• swede

Förstår verkligen din oro. Vila och försöka att inte stressa är nog omöjligt för dig just nu. Tycker du ska åka in t gynakuten. Du är ju orolig. Åk in. Då får du svar.

Börja inte planera nästa försök än. Förstår du känner dig uppgiven, men vet du...i den "här svängen" kan verkligen allt hända. Lägg din energi på det här försöket nu, och ta en dag i taget (vet det är lättare sagt än gjort). Jag håller mina tummar stenhårt för att embryot ska "hänga sig" kvar nu! Tänker på dig.

• swede

Tänker på dig Frazze! Håller alla tummar jag har att det ena embryot är kvar...stor kram

• swede

Håller med MillaQ, åk in och kolla. Och klart att ni måste få komma in på akuten. Du har ju satt in två embryon och måste ju få veta om det ena fortfarande är kvar! Du kan ju inte leva i stress och ovisshet...! Håller tummarna Frazze!

• swede

Men så underbart att höra Kcb och varmt välkommen i tråden :) Fantastiska nyheter!

Jag har en liknande historia och tycker, precis som du, att det är så svårt att våga hoppas (är i v 18+4). Kände för första gången (efter mitt RUL i förrgår) att jag kanske kan börja hoppas att det kan gå vägen nu...

Lycka till Kcb och varmt välkommen igen :)

• swede

Åh nej Frazze :( Gör så ont i mig att höra detta. Skickar dig den största kramen. Så ledsen för din/er skull!

• swede

Kcb, att tiden går långsamt är bara förnamnet! Förstår dig precis...men du har kommit en bra bit på vägen nu :) Bara att ta en dag i taget, små delmål...så hoppas jag att du går hela vägen ända in i mål :)

• swede

Beklagar verkligen Frazze! Så tråkiga nyheter! Skickar den största kramen!

Milla, tror det är problem att skicka meddelanden genom appen, men om du är på telefonen och loggar in genom safari el dyl, så går det att skriva meddelanden. Så slipper du ta fram datorn :)

• swede

Redan, vad läskigt att höra att du ramlat. Men skönt att höra att du verkar ha parerat det bra. En stukad fot får du leva med...skönt att det inte satte igång något och att de små verkar ha det bra. Puha...du får inte skrämmas så.

Tack HRE för fina bilder, speciellt tack för bilden på sprutan!!! Jag ska ALDRIG mer klaga på mina fragminsprutor. Jag lovar!! Det var den största jag sett...men jag antar att man inte har något val sen. Skönt att höra att spetsen är en superbas skalpell. Alltid något. Om 5 minuter passerar jag Lund med tåget. Åh vad jag tänker på dig nu. Håller alla tummar och tår. Idag blir du mamma till två :) Lycka till!

Weeme, vad härligt att höra att höra att du fick ett sånt trevligt bemötande! Det gör mig glad att höra :)

Lycka till alla, var ni än befinner er!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus