• swede

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

HRE, ett stort grattis till dig :) Skönt att höra att de små mår bra, under omständigheterna. Hoppas även att du mår bättre och blir starkare för varje dag nu. Lät tufft med huvudvärk, frossa o njurproblem...hoppas att de små väger upp det onda :) Stort grattis!

• swede

Här går det verkligen undan...Tänker på dig Redan. Hoppas att allt har gått bra för dig och småflickorna. Håller alla tummar. Det var verkligen snabba ryck. Skickar dig de varmaste kramarna!

Snart lycklig: Det var länge sen jag skrattade så som när jag läste ditt inlägg om att du "...hade julbocken" Ha, ha...underbart med autocorrect :)

• swede

"Jag är bara jag"...stort grattis och välkommen! Förstår det är många tankar och oro...håller tummarna att det kommer gå bra för dig, du är ju en bra bit på väg nu!

Orolig över dig Redan, tänker massor på dig! Hoppas så att allt gått bra!! Alla tankar till dig!

• swede

Åh vad härligt med ett livstecken Redan! Stort grattis! Skönt att höra att flickorna mår bra, hoppas du har det ok också! Är så glad för din skull! Har ju följt dig på FL sen jag själv startade den här "resan". Ett stort grattis fina du, nu har du passerat mållinjen :)

• swede

Oj, vilken vecka Redan! Tack för den fina, ingående uppdateringen. Jag säger det igen; vilken vecka alltså!! Hoppas du får ner blodtrycket och att havandeskapsf. "går över". Njut, vila, skratta, sov, njut ännu mer, skål!! Skönt att höra att din man ställer upp till 100 procent. Det behövs, speciellt nu! Grattis igen!!

Lana...vad har hänt?? Jag måste ha missat det helt :( Har inte sett något i tråden om att det skulle gått fel. Blir så ledsen nu...är du inte kvar här??? Stor, stor kram

• swede

Åh vad ledsen jag blir att höra det Lana :( Skickar dig den största kramen. Förstår det känns väldigt tufft, skulle vilja säga någonting klokt...
    Skickar alla mina tankar till dig!

Stort grattis Rosen! Nu håller jag alla tummarna för dig...!! Du frågade om magproblem, jag har haft jätteont i magen vid tidigare försök (dock inte denna gången), och jag är övertygad om att det hade att göra med den mix av medicin som jag "tryckte i mig" då. Det är ju inte lite medicin direkt...

KCB, jag går in i vecka 22 på måndag. Jag mådde illa vecka 7-11 ungefär, men från v12 har jag i stort sett inte haft några symptom alls. Varit livrädd för att något skulle ha hänt fostret, men det har sett bra ut. Det är väl inte för inte dessa veckorna kallas för "spökveckorna". Vad är ditt "nästa steg"? Har du något UL inbokat?
    Grattis, lycka till och jag håller mina tummar för att allt ska gå bra.

• swede

Kcb, såg just att ni har inbokat UL på tisdag. Ett stort lycka till!! Kram

• swede

Ego: Jag var på RUL i veckan (mitt andra), även denna gång var det svårt att kunna se. Läkaren förklarade att det kunde bero på två saker; dels att jag har lite fostervatten (kunde bero på min ålder) och dels för att jag har moderkakan i framvägg. MEN det man kunde se, var att det troligen blir en liten pojke! De flesta får med sig söta små bilder på sina barn i magen, medan jag fick med en bild på ett könsorgan... :)

Jag går in i vecka 22 imorgon och väntar spänt på att jag ska börja känna någonting.

Stor kram till er alla, speciellt till er som har det lite tyngre just nu!

• swede

"Jag är bara jag"...jag blir så ledsen att läsa dina inlägg:( Beklagar verkligen! Önskar jag kunde säga någonting klokt...skickar dig de största kramarna

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus