• Eloons

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Någon som vill hjälpa mig tyda?

De tre understa är från igår, idag vid 8.15 och nu vid 16... Tänkte ta ett ikväll också. Vad tror ni, är något positivt?
  • Eloons
    Redoförnytt skrev 2016-06-05 16:35:11 följande:

Lite svårt att tyda då det är lite mörkt. Men jag skulle säga att det är åt det positiva hållet i mitten. Dock olika färgskala på olika test. Egentligen ska båda strecken ha samma färg. Samma mörka rosa. Vilket dina inte har.

Men jag tror ändå på ÄL om det översta är det senaste kanske det är ÄL idag eller imorn. Bara att mysa loss!! :D

Jaa, jag hoppas det är starkt ikväll när jag tänkte kolla igen :) tempen har gått upp och faktiskt vart högre än vanligt igår och idag så jag håller tummarna att den går upp imorgon! Har så fruktansvärt ont i nedre delen av magen, värre än mensvärk typ :(
  • Eloons

Här är ett annat collage... Då är det fredag eftermiddag, lördag kväll, söndag morgon och söndag eftermiddag. Känns som att det var starkt lördag kväll och söndag morgon och sen är det inte lika starkt vid 16 idag?
  • Eloons
    Redoförnytt skrev 2016-06-05 18:24:07 följande:

Jaha!! Ägglossningsvärk!!

Mys på ba! :D

Sätter mina pengar på ÄL idag/imorn isåfall!

Lycka till!

Tack!! Håller tummarna :D
  • Eloons

Okej... Så testerna visar lördag kväll, söndag dag, söndag eftermiddag, söndag kväll och måndag morgon! Jag satte ut positivt äl-test igår, men NC sätter väl ut äl när tempen höjs. Men tempen sjönk idag... Men vi somnade vid tolv, vaknade till vid 1 igen och sen vaknade jag klarvaken vid 4 :( inaktivera tempen?
  • Eloons
    Bell13 skrev 2016-06-06 10:31:36 följande:

Kan vara så att ägget släpper idag därav en dipp. När du haft tre högre tempar så sätter NC vanligtvis ut din ägglossning

Okej! Tack för svaret :) då hoppas vi att tempen går upp imorgon :)
  • Eloons

Blir så frustrerad, tempen höjdes med 0.03 grader... Varför kan inte det inte bara funka någongång som jag vill... Jag blir seriöst så trött :(

• Eloons
    Redoförnytt skrev 2016-06-07 08:11:52 följande:

Förstår din frustration!

Sov du bra och tempade på rätt tid?

Håller tummarna för att den stiger imorn!

Är ju inom 2 dygn från positivt LH test som ÄL brukar ske. Men kan säkert va 3 dagar också. Försök att va lugn å mysa på <3

Jag sov inte jättebra, men tror jag lyckades få 4 timmars sammanhängande sömn iallafall. Jag märket att när jag vill tempa så vaknar jag vid 4, jättedum rutin jag har fått in, men lyckades somna om relativt snabbt efter det. Jag hoppas den stiger imorgon...

<3
  • Eloons

Idag hittade NC ÄNTLIGEN! min ägglossning! Så är nu på äl+4 :) nu håller vi tummarna!

• Eloons
    Bell13 skrev 2016-06-09 19:13:13 följande:

Håller tummarna för dig jag är på äl + 5 och väntan är så tråkig. Är så spänd för vad tempen ska vara imorgon.

Åh detsamma! Vi får hoppas att juni blir en bra månad :D idag var tempen hög så jag hoppas den fortsätter så. Som sagt, väldigt tråkigt att vänta!
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles