BF Januari 2016 :)
Hoppar gärna in här om jag får. Är 28 år, kommer ifrån örebro å väntar mitt andra barn. Går in i vecka 15 imorgon! Har 16/1 som BF :)
Hoppar gärna in här om jag får. Är 28 år, kommer ifrån örebro å väntar mitt andra barn. Går in i vecka 15 imorgon! Har 16/1 som BF :)
Åh kan man se det via skalformen alltså. Vad häftigt! Vad tror ni att jag väntar då? Min magkänsla säger pojke för denna graviditet har jag mått riktigt dåligt! Kräks flera gånger om dagen å är jätte trött. Så mådde jag inte när jag väntade dottern :) 
Är det många här som har ansökt om graviditetspenning å hur snabbt fick ni svar?!
Jag gick hem tidigare ifrån jobbet idag då jag har sjukt ont under bröstet vid revbenen. Hade en låsning där för en vecka sedan och har nu fått tillbaka det. Suck.
Men fick en glad nyhet när jag kom hem, jag fick min graviditetspenning beviljad på heltid. Så himla skönt, så nu är det bara att försöka stå ut på mitt jobb i sex veckor till. 
Åh jag är oxå ifrån Örebro :) kul!! Rosa deli chicken alfredo är gudomlig!!
Vi kommer att ha våran dotter hos min sambos föräldrar. Dom är informerade är redo att ta emot henne när det väl startar. Känns jätte bra!
Åh fy för magsjuka. Var magsjuk 4!!!!! Gånger i våras. Trodde inte ens att det var möjligt! Å nu efter att ha kräkts å mått illa större delen av denna graviditet så vill jag verkligen inte ha hem magsjukan!!
Tänkte höra med er om det är fler som har väldigt ont i höfter å knän när ni sover samt har väldigt ont nere vid blygbenet. Började lite smått för några veckor sedan men nu är det rejält. Haltar framåt numera.
Vi bokar in tider för varje gång jag är där! Ska dit 15/12 igen å då bokar vi säkert in en tid efter nyår samt en tid efter BF (16/1). Gick över 16 dagar med dottern så räknar med att gå över även denna gång.
Det blev inget jobb för mig idag. Fick en sån ångest i natt när jag tänkte på att gå och jobba så jag har inte sovit en blund i natt. Rök ihop med maken på morgonen och sonen stod och skrek för att vi var arga.
Känner bara att det är nog nu. Jag är helt slut! Kommer vara hemma nu om jag så ska beböva plocka föräldrardagar på bebis.
Känner mig helt usel nu efter denna skit morgon och vill bara gråta.