BF Januari 2016 :)
Alltså nu måste denna unge hålla på å fixera sig. Stod vid spisen just å lagade mat när jag känner världens stött i hela underlivet. Fick greppa tag om köksbänken för å inte falla ihop!
Alltså nu måste denna unge hålla på å fixera sig. Stod vid spisen just å lagade mat när jag känner världens stött i hela underlivet. Fick greppa tag om köksbänken för å inte falla ihop!
Ni alla som fått era andra barn innan eller på BF har ni ställt in er på att det blir lika nu? Kan nästan tänka mig att det måste vara mer frustrerande nästan än för oss som gick över! Jag är ju som sagt heeeelt inställd på övertid å rejält då första var de. Men hur tänker ni andra?!
Tycker att alla bebisar kan vara "lydiga" å komma på BF. Vore så mkt enklare då :)
Låter bra det då jag dessutom har ett klockslag! Tänk så mycket enklare det vore med barnvakten då.
Hon som gjorde ultraljudet vid kub sa att vid rul får ni exakt tid. Jag hade så kul åt den formuleringen så jag framförde detta vid rul och då hade hon ju inget val än att ge oss inte bara datum utan tid också ;)
20.12 kom lille Petter till jorden, eller ja, liten var han inte, 55 cm lång 4580 gram men inte ett stygn! Ut kom han på krystvärkar och gjorde lilla familjen komplett! Jag är pigg som en lärka och kan inte sova då jag längtar så otroligt efter min stora tjej som är hos farmor! Allt har iaf gått kanoners :)
Gud vad skumt!
Efter att jag skrev förra inlägget för en liten stund sen fick jag springa på toa, dålig i magen som fan och rätt så mycket blod som rann ut. Och nu håller det onda i sig. Blir jag besviken om det luras igen!!
Jippi! Nu gick slemproppen! Det händer något iallafall :) men tidigare två hade jag förlossning inom två dagar så nu hoppas jag för fullt här.
Då kanske det blir två bebisar till i tråden idag!! :) heja heja tjejer!!