• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • qatteriin
    MeEmmA skrev 2016-01-30 16:35:33 följande:

Går det att kommande gruppen från appen på något sätt? Ansökt har jag gjort, men att få den sparad som favoriter eller något om någon vet :)

I appen vet jag ej men jag som har Android fick gå in via standardversionen av webbläsaren och skriva i trådarna i gruppen för att få dem som favoriter...
  • Eleonor01
    MeEmmA skrev 2016-01-30 16:35:33 följande:

Går det att kommande gruppen från appen på något sätt? Ansökt har jag gjort, men att få den sparad som favoriter eller något om någon vet :)

Undrar detsamma. Använder alltid mobilen....

Var hittar man gruppen?
  • Seven Costanza
    Eleonor01 skrev 2016-01-30 18:48:46 följande:

Var hittar man gruppen?

Tryck på "grupper" där du har alla andra forumdelar såsom allmänna rubriker, känsliga rummet etc. Sedan hittar du vår grupp i flödet och när du har skrivit något i tråden så hamnar den bland dina favoriter.
  • Nettiis
    Eleonor01 skrev 2016-01-30 18:48:46 följande:

Var hittar man gruppen?
    Jag använder oxå alltid appen, men fick gå in via webbläsaren och följa länken.. Sedan gick jag in på de "ämnen" som fanns och valde "lägg till favorit" och nu ser jag dom i appen!
  • Eleonor01
    Seven Costanza skrev 2016-01-30 18:56:08 följande:
    Tryck på "grupper" där du har alla andra forumdelar såsom allmänna rubriker, känsliga rummet etc. Sedan hittar du vår grupp i flödet och när du har skrivit något i tråden så hamnar den bland dina favoriter.
    Finns inte grupper i min app
  • Eleonor01
    Nettiis skrev 2016-01-30 18:57:32 följande:
    Jag använder oxå alltid appen, men fick gå in via webbläsaren och följa länken.. Sedan gick jag in på de "ämnen" som fanns och valde "lägg till favorit" och nu ser jag dom i appen!
    Jsg kommet in i gruppen å hittar allt men ingenstans där jag kan lägg till favorit. Familjelivssidor å appar suget verkligen! Av någon anledning ligger jag som admin. Kanske därför det inte funkar?!?!?
  • Nettiis
    Eleonor01 skrev 2016-01-30 19:23:46 följande:
    Jsg kommet in i gruppen å hittar allt men ingenstans där jag kan lägg till favorit. Familjelivssidor å appar suget verkligen! Av någon anledning ligger jag som admin. Kanske därför det inte funkar?!?!?
    Högst upp när jag gått in på en tråd på höger sida fanns en knapp för att lägga till favoriter.. Hoppas det löser sig..
  • Eleonor01
    Nettiis skrev 2016-01-30 19:25:39 följande:
    Högst upp när jag gått in på en tråd på höger sida fanns en knapp för att lägga till favoriter.. Hoppas det löser sig..
    Funkade när jag skrev i trådarna. Tack!!
  • CarolinaH

Oj vad tiden går fort! Idag är lilla Theo hela 2 veckor. Han växer så det knakar. Redan i slutfasen av 56 och använder en hel del 62 redan.
    Har tyvärr inte hunnit med att vara så aktiv här. Har myst med familjen så mycket det gått dessa två veckor. Men varit in och läst en hel del. Kanske blir lite ändring från måndag då jag och guldklimpen blir ensamma om dagarna.

Har även jag vart in och sökt om att gå med i den slutna gruppen.

• Parkbänksteorier
    mirakelspektakel skrev 2016-01-30 13:00:27 följande:

Vi gör ett försök till flytt då :)

Här är den nya slutna gruppen:

www.familjeliv.se/forum/group/123803

Om inte länken funkar så heter gruppen Januaribebisar 2016. Man måste bli godkänd för att gå med och alla inlägg kan endast läsas av godkända medlemmar.

Jag har ansökt om medlemskap, bäst att presentera mig lite mtp hur lite jag skrivit här (läst desto mer). Vill gärna följa er andra januarimammor i en sluten grupp där jag kan våga vara mer aktiv också. Min flicka föddes 10 Jan.