BF Januari 2016 :)
[quote=75808622][quote-nick]WiMe06 skrev 2015-09-27 22:17:36 följande:[/quote-nick]En kompis till mig hade brio men dem sålde den och köpte en begagnad emmaljunga istället och dem ångrar inte sitt val, dem i sin tur har en bekant som har en smile och den är ranglig och låter typ jättemkt när dem är ute och går. Jag var inne på en smile för jag tyckte den verkade så smidig men försäljaren i butiken berättade att dem fått in jättemånga missnöjda kunder som köpt en smile, många hade haft problem med hjulen och att dem tyckte vagnen var ostabil. Kan ju säkert ha ändrat sig då det säkert uppdaterat vagnen. Slutade med att vi valde emmaljunga för det har vi haft innan och har aldrig haft ett enda problem, ingen punktering, vobblande hjul eller suffletter som strular.[/quot
Har hört detta med hjulen men det ska tydligen vara åtgärdat from 2014 års modell.
Killen i butiken som jag känner hade haft både happy och smile, han har 3 barn, och varit nöjd med båda.
Happy vet jag flera vänner som kan gå i god för men väljer vi den kommer vagnen aldrig kunna åka med på syskonens idrottsevenemang, ett klart minus.
Har inte direkt sett några Emmaljunga i vår prisklass annars kunde vi tänkt oss kolla. Verkar också svårt hitta en fysisk återförsäljare? Har inte funnits i någon av de butiker vi varit.