Seven Costanza skrev 2015-07-07 12:45:52 följande:
Hm, var det något speciellt som fick dig att känna så? Vissa menar ju t ex att magens form är olika vid pojkar och flickor eller att man är sugen på olika saker. Jag mår som sagt precis som vanligt så jag hoppas att det går att se på RUL för jag är verkligen nyfiken!
Nej det var inget speciellt så kroppsligt som gjorde att jag trodde det, hade rätt så liten mage med båda pojkarna, och snart är magen ungefär lika stor som den var i v 30 med första, haha. Men det kan ju såklart vara att kroppen varit uttänjd två ggr tidigare. Två utav dem som vet är stensäkra på att det är en pojke till. Tyvärr har jag inget kvar sedan dem tidigare så vi får börja om på nytt vad det ön blir.
Har ingen tid för rut-ul ännu. Ska göra kub på torsdag så då kommer vi att boka en tid för Rut-ul.
Hoppas tiden går fort nu bara.
På sätt och viss kanske det vore positivt om den kom innan årsskiftet, vill ni ha barn tätt behöver ni inte bara oroliga för att dem kommer samma år

men jag förstår verkligen era tankar med att ni hoppas liten stannar kvar. Jag är på nåt sätt inställd på att det kommer att bli tidigare, då båda innan varit tidiga. Så skulle bli chockad om denna lill* valde stanna kvar längre