• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • idape

[quote=75433717][quote-nick]20110303 skrev 2015-06-17 20:11:36 följande:[/quote-nick]

Idape: grattis så härligt o få se den lill*!

Seven costanza: fryser gör jag ju med! tog på mig fleccen inomhus här hemma innan och mannen går i shorts;) Skönt att du mår så bra annars, bara att njuta:)

Tack!! hur mår du annars då?

• Söndag
    FruGru skrev 2015-06-20 07:49:22 följande:

Var det någon som blev avslöjad igår? ;)

Vi avslöja oss själv igår hade planerat sen innan att berätta blev jätte bra med många tårar!
  • Söndag

Vi avslöja oss själv igår hade planerat sen innan att berätta blev jätte bra med många tårar!
  • Seven Costanza

Vi firade ju med våra föräldrar och de visste redan, så det var ju lugnt. Vi ska göra KUB 29/6 och vi skulle helst vilja göra mkp eller fvp också för att vara helt säkra men det verkar inte helt säkert om man får det om man inte fått ett dåligt KUB-resultat. Men vi vill åtminstone ha ett bra KUB innan vi berättar för vänner. Kanske finns någon som gissat redan, men ingen har sagt något.
  • Kixpix

Avslöjade oss själva igår till farmorn och farfarn. Mina föräldrar vet sedan innan. :)
  • Onsdagar

Hej på er!

Jag hoppar in här. Jag är 36 och min sambo 39 år. Bor i Skåne. Första barnet som är beräknat till 12 januari om allt går vägen.

• 20110303

Idape: jag mår ganska bra är lite olika olika dagar. Haft en bra vecka med mindre illamående o trötthet. Men igår o idag har tröttheten varit tillbaka och mår himla illa just nu:/ 1 vecka kvar till semestern och kub 29/6 så det är vad jag ser fram emot nu:) ska du göra kub?

Vi blev inte avslöjade igår. Firade med barnens kusin o svärföräldrarna så var lugnt och mysigt. Dricker knappt alkohol längre heller så ingen som reagerade på att jag tog alkoholfritt t maten.

• 20110303

Grattis och välkommen hit! Hur mår du?

Onsdagar skrev 2015-06-20 11:50:58 följande:

Hej på er!

Jag hoppar in här. Jag är 36 och min sambo 39 år. Bor i Skåne. Första barnet som är beräknat till 12 januari om allt går vägen.

• WiMe06

Varning för gnäll!!

Nu är jag så trött på detta blod, ena dagen brunt, ena dagen en mm liten plutt rött på pappret och nästa bruna flytningar. Varför ska kroppen jävlas på ngt sätt!

Känner mig ju gravid fortfarande, varenda bh är för liten, byxorna går inte att knäppa längre, jag är sjukt trött, humöret går upp och ner som en jojo, jag kan äta som en häst och jag mår illa till och från.

Men varför detta jävla miniblödande hela tiden.

Har inte fått en orgasm på flera veckor men idag fick jag en och genast kom det droppar med blod vid toabesöket efter, så nu blir det inte en enda orgasm mer förän detta lilla knyte kommit till världen. På måndag ringer jag gyn igen och bara SKA ha en tid för att se så allt fortfarande är bra. Kan inte vänta till kubet den 9 juli, det är alldeles för länge.

Man kan ju aldrig börja glädjas åt graviditeten när kroppen gör såhär. Jag vill ju inget hellre än att kunna vars glad och lycklig men just nu är det bara jobbigt när det håller på så här. Vill inte att den här grav. också ska sluta olyckligt. Det lilla ärtan där inne bara måste må bra. Den måste!!!

Svar på tråden BF Januari 2016 :)