• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • Hame

Vi sade inget i fredags men gissar att de kanske misstänker något. Jag brukar inte dricka snaps och smög med alkoholfri öl. Senare drack några andra vin medans jag drack cider (alkoholfri såklart) och det verkade nog lite misstänkt. Min svägerska drack inte heller, men hon hade bilkörning att "skylla" på Tungan ute Ska bli roligt att se om hon är gravid eller om det bara är jag som är besatt!

Bara 8 dagar kvar till kub, sedan kan jag nog våga berätta för fler. 

• 20110303

Om en vecka kan vi släppa magen lös;)

Ja vi gjorde vul först i v7 o då syntes bara hinnsäck sen i v 8 såg vi en liten böna m hjärtslag.

Seven Costanza skrev 2015-06-21 20:51:27 följande:

Hade ni också varit på ett VUL redan? Vi var på VUL i v 10+0 så förhoppningvis är allt fortfarande bra. Vi har också tänkt berätta för folk utanför närmsta familjen efter KUB, så hoppas verkligen att allt ser bra ut så man inte behöver vänta längre. Haha släppa ut magen, ja det kan jag känna igen. Jag har väl egentligen ingen riktig kula ännu utan känner mig mest tjock, men det skulle ändå vara skönt att sluta hålla in magen .

• 20110303

Håller tummarna att du får en tid!

WiMe06 skrev 2015-06-21 21:58:05 följande:

Tack. Igår kom det lite lite vid varje toabesök ungefär, men idag har det varit lugnt faktiskt. Men imorgon tänkte jag ringa min gyn. Hoppas hoppas bara dem har nån tid även att det är semestrar och allt. Vill kunna slappna av och njuta nu när jag ska vara ledig.

• WiMe06

Har fått en tid imorgon bitti. Skönt. Och hon jag pratade med var jättegullig. Får samma läkare som sist och han var jättebra.

• aurorasmamma
    salkert skrev 2015-06-22 10:29:13 följande:

Har ni tagit bort Facebookgruppen som är länkad i TS? :(

Den är numera hemlig, skicka pm till Caisas, grus grus eller lanylena om du vill va med
  • hsh

Går snart in i v.11 & känner inte av graviditeten så mycket alls. Illamåendet har kommit i kraftiga känningar nån gång då och då men annars så mår jag rätt bra. Är lite piggare än vad jag var tidigare, längtar tills ultraljud nästa fredag så vi får se att allting ser bra ut. Sambon är obotligt positiv så han räknar kallt med att det lilla livet fortsatt leva sen förra ultraljudet men jag vågar inte vara lika säker. Men jag hoppas!

• salkert
    aurorasmamma skrev 2015-06-22 11:09:46 följande:
    Den är numera hemlig, skicka pm till Caisas, grus grus eller lanylena om du vill va med
    Tackar! :)
    Love 100626 ♥ Minna 081124 ♥ salkert.se
  • salkert

Fick precis kallelse till KUB 9 juli.
    Och nästa torsdag ska jag till BM och lyssna efter hjärtljud. :)

Någon annan som har eller ska göra KUB?

Lill-Plutt BF160116 ♥ Love 100626 ♥ Minna 081124 ♥ salkert.se
  • Seven Costanza
    salkert skrev 2015-06-22 11:49:30 följande:

Fick precis kallelse till KUB 9 juli.

Och nästa torsdag ska jag till BM och lyssna efter hjärtljud. :)

Någon annan som har eller ska göra KUB?

Jag och 20110303 ska göra KUB nästa måndag .
Svar på tråden BF Januari 2016 :)