Bubblor skrev 2015-08-10 15:06:11 följande:
Åh vad roligt att läsa om ni som varit på RUL samtidigt som man blir väldigt otålig på att få göra det själv, men två veckor får jag vänta iallafall, men det är bra, då har jag och sambon två veckor på oss att bestämma om vi ska ta reda på kön eller inte för jösses vad vi velar :D Verkar som om de flesta av er tar reda på kön? Min sambo tror att vi har en liten flicka på väg och alla andra tror att det är en pojke, det är nämligen 6 flickor bland våra syskons barn och ingen pojke än så alla tycker det är dags för en pojke :P
Ja visst längtar min lite extra nu när man hör att många närmar sig ul eller har varit. Men häftigt att vi kommit så långt nu

jag får också vänta två veckor till innan vi får gå på ul. Haha, gällande att ta reda på könet så tar jag bara för givet att mannen vill det också. Vi har inte ens pratat om det ännu, haha. Kanske borde ta upp frågan ändå. Men det var han som ville ta reda med nr 2 så jag tror ju han vill det nu med. Nr 1 tog vi inte reda på för då ville inte jag