BF Januari 2016 :)
Däremot hade jag inga sammandragningarna alls nästan då, de försvann nästan helt kring nyår typ. Bara känslan av att det var proppfullt i magen
Varit på neo idag och gjort kontroll istället för hemma. Dem skulle göra en hörselscreening som dem inte lyckats med innan och inte idag heller. Hon har för små öron så vi får vänta ett par veckor till och se om det går då.
Vi blir kvar i hemsjukvården till på fredag då lilltösen knappt gått upp 10gr på den fria amningen, så har hon inte ökat bättre i vikt på fredag får vi börja tilläggsmata igen, men vi slipper att göra det via sond isåfall och kan ge ersättning på flaska när hon ammat.
Mirakelspektakel:
Min mage ser i stort sett normal ut, inga riktiga bristningar och ingen triangelform när jag spänner. Kanske är huden lite tunnare just kring naveln än den var innan det där ömma började. (Ser framför mig att det kommer bli skrynkligt där när den inte är spänd längre, men har ju ingen aning egentligen.)
Jag klarade mig utan bristningar förra gången men har redan gått 5 dagar längre den här gången (och iiinga känningar) så det finns ju fortfarande gott om tid att få några.. :/