BF Januari 2016 :)
Haha låter som en pappa med humor iaf! 22 ska du nog klara dig till trots slempropp (nästan så jag blev avis att du sett den nu, inget sånt här ännu)
Jag kan i värsta fall gå till sjukhuset på en kvart men barnvakten är över en timme bort, eller ännu mer beroende på vem som kan (om någon). Ja med första barnet var det mest spännande när och hur det skulle sätta igång. Nu ser jag mest mammas arbetsschema framför mig...
Hade inte hört talas om GBS innan men 11 dagar på neo uppmärksammade mig om det. Det gick bra iaf! Men är självklart orolig att det ska bli så igen.
Haha ja han har humor, min far. Det är så vansinnigt skönt att ha mina föräldrar så nära känner jag nu. När vi bodde i Gbg hade vi lika kort till makens föräldrar men dem hade jag inte kunnat vara lika säker på, så det här är en klar fördel.
Ja den där jäkla slemproppen betyder ju antagligen inte så mycket, mer än kanske att jag byggde tågbana lite för intensivt, haha! Vi får väl se. Haha ja när pappa skickat den där printscreenen så svarade jag att det borde vara lugnt eftersom de flesta förlossningar startar på natten eller tidig morgon. Fick till svar "då ses vi kl 6", hahhaha!