BF Januari 2016 :)
Jaha, typiskt nog så har sambon sedan igår fått hög feber, tungt att andas och förkylning. Och bebis vill bara snutta tutta hela tiden, särskilt på natten, vi somnade runt 02:30, så jag är ju inte till mycket nytta, får försöka iaf ladda om diskmaskinen emellan så att vi har rena glas. O försöka fixa oss någon slags mat i eftermiddag.
Men mest rädd är jag såklart att lille skrutt ska bli sjuk med nu:( man kan skydda honom mot de som kommer hem osv, vi har haft besök av friska människor både söndag o igår o syskonen har tvättat händerna osv. Men jag kan ju inte skydda honom mot hans egen pappa liksom, han har ju redan blivit utsatt för det ändå. Och han måste ju ta honom om jag är på muggen eller ibland har svårt att resa mig om jag suttit på såren för länge. Men i natt sov han i vardagsrummet, men risken är väl att skadan redan är skedd :(
Nu ska jag ruska lite i halvsovande bebis för det gör rinner om ena tutten sen hoppas jag stt vi båda sover lite till.
Det går ju som sagt inte att göra nåt åt men bröstmjölk är bra som näsdroppar om det blir aktuellt för lillen, kanske inte för sambon, men effektivt ska det vara.