Hälsocoacherna - Bluff?
Ser att det cirkulerar en massa om det i fb.
Sök och bli antagen i 90 dagar gratis med pt, kostschema. Man får betala för kosttillskott osv och detta kostar egentligen 15tusen kronor.
Någon som testat??
Ser att det cirkulerar en massa om det i fb.
Sök och bli antagen i 90 dagar gratis med pt, kostschema. Man får betala för kosttillskott osv och detta kostar egentligen 15tusen kronor.
Någon som testat??
Jag går programmet och coachar också.. Ni som är skeptiska.. Varför inte fråga efter mer info? Jag mår mycket bättre och vet folk som inte bara gått ner i vikt utan fått andra hälsofördelar såsom slutat med antidepressiva, allergitabletter , utslag i huden har försvunnit etc .. Om man är skeptisk gå inte med.. Men går du med har du en "familj" för livet som stöttar och peppar
har också gått programmet. Min coach hette Alex och jag har honom att tacka för så mycket. Jag har minskat i vikt och cm men framför allt har detta varit en mental resa för mig som i många år levt med ätstörning. Jag har tidigare anlitat såväl dietister som pt och för oftast mer än 700 kr/Tim har jag inte fått i närheten av det jag fått från hälsocoacherna. Har även då fått rekommendation att äta kosttillskott så för mig var detta inget konstigt. Det som gör detta unikt är att du har inte en utan tre coacher som du alltid kan vända dig till.
Jag går programmet nu, är inne i min 8e vecka och har gått ner 10 kg, 2000 kr för mig är det lätt värt, då man får coachning, hälsocoach utbildning, kostschema samt träningsschema utan kostnad. Det är inget trams, det är en av de bästa valen jag gjort i mitt liv, mår bättre än vad jag gjort på många år och fått mig kunskap om kost jag aldrig trodde jag skulle få. Det är för mig ganska rimligt att man betalar för kosttillskott och maten man själv äter, speciellt om man får allt det andra utan kostnad. Det är väl en prioritering sak? Jag tycker iallafall att min hälsa är värd 2000 kr, för tänk på allt det andra jag sparat in genom att bara ändra på min kost, speciellt när jag anlitat pt förut och det kostade MYCKET mer än 2000 kr för träningsschema kostschema plus gym och kosttillskott. Sen är det bara den första månaden det kostar 2000 kr, inte varje månad. Hoppas svaret hjälpte lite iaf. :) / angelica
Mitt bästa beslut på flera år. Har alltid coachat andra vid sidan om. Men tyvärr inte klarat leva som jag lärde. Nu är jag i topp form själv på 3 månader och kan fokusera på att hjälpa andra genom detta fantastiska hälsoprogram. Var verkligen längesen jag mådde så här bra. Den lilla summa det faktiskt är att lägga på sin egen hälsa är värt sååååå mycke mer. Man betalar ju endast för de varor man förbrukar och coachning och Kostplanen är gratis.
Kan lova er att DET om nått är dyrt om man vill ha ett upplägg från en privat PT.
Jag har går hälsocoachernas program jag var osäker i början på detta men gav de en chans och dra mig baklänges vilken chock jag är 11kg lättare har en energi som inte är av denna värld. De bästa av allt är att jag jag mår bra min hälsa är viktig för just mig. Sen absolut 1993 för den första månaden kan tyckas dyrt men vad man är villig att betala och prioritera är ju upp till var och en, en helkväll på stan kostar ju lika mycket liksom..
Detta är det bästa som har hänt mig ????
Att få hjälpa andra till mot ett friskare livssätt är det bästa som har hänt mig i mitt liv
Ok, och det är ibte så att de senaste sju åtta inläggen är gjorda av hälsocoaxhernas säljare? Svaren ser positiva ut på ett hjärntvättat och opersonli sätt.
För mig va Hälsocoacherna min räddning. Att i hela mitt liv varit 'större än alla andra' och ha ett laddat förhållande till mat har gjort att jag jojobantat, svält mig själv, utvecklat anorexi mm. Men med hjälp av Hälsocoachernas så har jag inte bara lärt mig äta på ett bra och hållbart sett. Utan mår, tack vare produkterna bättre än vad jag någonsin gjort. Min ibsmage är ett minne blott precis som min migrän, låga blodvärde och blämmor i ansiktet.
Jag kan inte sätta pris på min hälsa. Men detta program har hjälpt mig nåt så oerhört. De arbetar med de människor som verkligen vill förändra sina liv till det hälsosamma. Jag märkte skillnad direkt på mitt humör och hur min kropp förändrades. Idag är jag lyckligare, hälsosammare och mina blodtrycksfall och magproblem är borta.
Rekommenderar verkligen detta till er där ute som vill ha en förändring.
Kenneth:
Eller så är det väldigt nöjda deltagare i programmet?
Verkar inte som att det spelar någon roll vad någon skriver. Du verkar kunna vinkla det fint.
Naturligtvis hör de inte av sig om man inte vill betala det som tydligt framgår på både hemsidan och i ansökan samt i videon; då anser du ju uppenbarligen att det här programmet inte var för dig.
En aggressiv säljare? Hen kanske bara ville veta om du var intresserad av programmet eller inte? Svårt att bara skicka ett "Tack men nej tack".
Jeezuz ... människor alltså....