• Anonym (Antagen)

Hälsocoacherna - Bluff?

Ser att det cirkulerar en massa om det i fb.

Sök och bli antagen i 90 dagar gratis med pt, kostschema. Man får betala för kosttillskott osv och detta kostar egentligen 15tusen kronor.

Någon som testat??

• Svar på tråden Hälsocoacherna - Bluff?
  • babbelhönan

Att bli antaget och gå detta fantastiska program är det bästa val jag har gjort. Jag gick ned 17 kilo på 3 månader och 3 veckor och har fått bättre förståelse för vad som krävs för att gå ned i vikt och även stanna där. Hur mycket är din hälsa värd för dig? För mig betyder det alt, då vad är fel med att ta kosttillskott för att säkerställa sig att man får i sig alla näringsämnen som man behöver för att må optimalt? Tusentals människor köper kosttillskott och tar det dagligen, varför ska detta vara annorlunda. Har ni verkligen inget bättre för er än att sitta här och kommentera negativa inlägg? Tycker inte du ska komentera något du tydligen inte vet något om. Som sagt; det bästa jag gjort

• Anonym (stor humor!)

Tja, TS fick åtminstone svar på sin fråga... Flört Ett företag som har folk som registrerar en bunt konton för att höja sitt företag till skyarna är självklart en bluff.

• emsa

Jag går detta program och det är ett av de bästa bestluten jag någonsin tagit. Inte att jag bara gick ner i vikt utan att jag mår mycket bättre , då jag äter bra mat och får hjälp med träning. Verkligen inte något bluffade med detta program. Rekommendera detta starkt. Är så glad att jag gick med i detta program.

• skönahönan

Hej hälsocoacherna är ett företag som satsar allt för att man ska få ett hälsosammare liv.

Jag har gått programmet och tycker att det är det bästa som jag har gjort.

Har lärt mig att leva ett hälsosammare liv samt att man tappat flera kilo på vägen och från att vara soffpotatis har jag nu fått världens energi!

Många köper ju ändå en massa nutrilet varor och en massa dyra kapslar som "kommer att göra dig smal ", samt proteín pulver som inte heller är så billigt. Så innan man snackar skit och antar saker så borde man kanske fråga någon som gått programmet.

Man får mycket hjälp och blir besvarad alla frågor man har påvägen i programmet.

• Vickan I

Haha FL är närmare dött på nätter och morgnar, men i denna tråd välde det minsann in svar ändå. Lite snyggare får ni luras. Dessutom måste ni använda lite mer olika skrivspråk för era fejkpersoner.

• hulmis

jag går programmet nu och är jättenöjd! behövde inte betala kosttillskotten inom 3 dagar utan när jag själv kände för att börja. 

har gått ned i vikt och är mycket piggare och gladare nu, till och med så att min sambo kommenterade hur glad jag var jämt, haha Skrattande trivs bra med min coach och att hon har lagt upp ett kost- och träningsschema som passar mig. 

• hulmis
    Vickan I skrev 2015-05-14 06:54:02 följande:

Haha FL är närmare dött på nätter och morgnar, men i denna tråd välde det minsann in svar ändå. Lite snyggare får ni luras. Dessutom måste ni använda lite mer olika skrivspråk för era fejkpersoner.

Det är väl ändå på morgonen man har tid att sätta sig och kolla igenom innan jobbet :) blir lite full i skratt över att du tror att det är typ säljare som skriver inläggen? eller jag kan ju inte tala för de andra men jag sitter här med min morgondrink och läser igenom forumet. 
  • Heltotroligtvfn

Haha. Helt ärligt. Hur många "säljare" har inte bättre saker för sig än att kommentera på familjeliv?

Dagens roligaste ????

Sen är det enkelt att läsa om vad programmet går ut på. Vad man äter och dricker.

En del försöker uppenbarligen göra något åt livet istället för att göra som 90%, sitta och klaga på allt och inget.

Lite märkligt att de som sitter och skriver en massa negativa kommentarer om ett program de inte gått.. ????????????

• Anonym (men sluta nu)

Jomenvisst....därför ni alla är nyreggade och 45 år också .

Come on people, make an effort.

• jolismamma

Hej jag har också gått hälsocoachernas 90 dagars pogram. Och är nöjd till tusen. Jag funderar faktiskt på att köra en sväng till bara för att det får en att må så himla bra och att det ger såna resultat. Produkterna fortsätter jag också med trots att de 90 dagarna är över.

Kan inte annat än att rekommendera! :)

Svar på tråden Hälsocoacherna - Bluff?