Hälsocoacherna - Bluff?
Ser att det cirkulerar en massa om det i fb.
Sök och bli antagen i 90 dagar gratis med pt, kostschema. Man får betala för kosttillskott osv och detta kostar egentligen 15tusen kronor.
Någon som testat??
Ser att det cirkulerar en massa om det i fb.
Sök och bli antagen i 90 dagar gratis med pt, kostschema. Man får betala för kosttillskott osv och detta kostar egentligen 15tusen kronor.
Någon som testat??
Jag anlitade hälsocoacherna, jag gick ner 40 kilo på 5 veckor, min cancertumör i benen försvann efter ett par dagar, och jag kunde även sluta snusa och röka efter ett par dagar med hälsocoacherna.
Sen så fick jag en löneförhöjningen på jobbet med över 300.000:- per år, allt tack vare hälsocoacherna.
Och inte nog med det - jag träffade även en partner och gifte mig rätt fort, sen så ställde jag upp i tre modelltävlingar och vann samtliga, och sen så passar kläderna så pass bra att klädbutikerna ger mig dom gratis.
Allt tack vare hälsocoacherna!
Wow väldigt många nya användare, samtliga 45år som är supernöja, undrar hur det kommer sig 
Oj, så många från Hälsocoacherna som svarat.
Kanske kan någon av er svara på vad det obligatoriska näringstillskottet innehåller? Har letat som en tok på Hälsocoachernas hemsida utan att hitta någon innehållsförteckning eller liknande.
Ingen av alla de hälsocoacher som tidigare skrivit i tråden som kan svara på vad de obligatoriska, ganska dyra, näringstillskotten innehåller?
Man köper inte produkterna från hälsocoacherna utan genom sammarbete med Pm sweden.
Ganska löjligt att ni skriver att det är ett bluff program när det finns en grupp på fb med nästan 6000 medlemmar där vi delar våra framgångar.
Jag är inne på dag 60 snart och kommer fortsätta såhär :)
Man köper inte produkterna från hälsocoacherna utan genom sammarbete med Pm sweden.
Ganska löjligt att ni skriver att det är ett bluff program när det finns en grupp på fb med nästan 6000 medlemmar där vi delar våra framgångar.
Jag är inne på dag 60 snart och kommer fortsätta såhär :)
Måste man köpa dessa dyra tillskott?
Eller kan man inte vara med få tränings och kostprogram ändå,
Tvingas man köpa dessa för att vara med isåfall verkar de skumt...
Står de är gratis och sen att man betalar sin egen mat är ju självklart
Men att behöva köpa massa dyra kosttillskott verkar inte ok!!!
Ni som gått,går programmet blev ni tvungna att köpa och använda dessa
Kosttillskott?
De är en bluff, du köper produkter från ett MLM företag, aka pyramidspel och på så sätt tjänar dom pengar på naiva människor som köper jättedyra produkter. Enligt dom så är det produkter som läker folk från cancer dock!
Tjo på er alla skeptiker och neggon samt välmenande men tyvärr lite väl överdrivna och orealistiska deltagare/coacher för Hälsocoacherna.
Jag har inte testat Hälsocoacherna, men jag jobbar med ett liknande koncept (ska tilläggas att jag ej heller jobbar för Hälsocoacherna) samt att jag ofta kommer i kontakt med dem på hälsoevenemang/föreläsningar/facebook osv.
Att det är HELT gratis är givetvis inte sant. Man betalar ju för sina egna kosttillskott och sin mat. Dock är ju coachingen GRATIS och även kostplan,träningsprogram, ev. community gratis. Vanliga tjänster tar betalt för coaching, kostplan och till och med för att få tillgång till deras hemsida. Så är man ute efter detta och kan tänka sig att betala för näringstillskott är det en BRA deal.
Sen kanske ni inte tänker på att de som jobbar med detta endast får en liten del i provision för näringstillskotten ni köper - de kanske blir betalda med en hundring eller två per person och månad - och detta är deras enda inkomst ifrån er som går programmet - ganska bra deal att själv få näringstillskott för hela summan och då inklusive detta betala sin coach (med en löjligt liten summa) som lägger ned x antal timmar per dag/vecka för att du ska nå dina resultat.
Vad jag har förstått så har Hälsocoacherna flera personliga tränare i sitt team och även hälsopedagoger osv, givetvis även "mindre kvalificerade" personer också, men att de finns är icke desto mindre sant, och företaget inkl. programmet är därav inte en bluff.
Jag tror många kan nå goda resultat genom förändringar i kosten och även genom näringstillskotten. Det behöver man inte vara ett geni för att inse. Dock inte sagt att Hälsocoacherna är MAGISKA eller att det är världsomvälvande att gå med, men jag tror att många som är i behov av coachingen tycker detta är ett bra alternativ som definitivt är billigare än att anlita en "vanlig" coach.
Jag tränade själv med en "vanlig" coach + fick kostschema o träningsschema, detta kalas gick på 3200 (+ sen mat o kosttillskott, ej obligatoriska då) per månad och då var det 1 timme personlig träning och sedan knappt veckovis uppföljning. Så i det perspektivet är det väl en bra deal.
Huruvida deras marknadsföring är falsk, bra dålig osv tänkter jag inte gå in desto mera på men att de säger att det är helt gratis är ju däremot helt fel, vilket jag kan förstå er besvikelse över. För självklart är ni ju själva redo att jobba gratis för den goda sakens skull ;)