Hälsocoacherna - Bluff?
Ser att det cirkulerar en massa om det i fb.
Sök och bli antagen i 90 dagar gratis med pt, kostschema. Man får betala för kosttillskott osv och detta kostar egentligen 15tusen kronor.
Någon som testat??
Ser att det cirkulerar en massa om det i fb.
Sök och bli antagen i 90 dagar gratis med pt, kostschema. Man får betala för kosttillskott osv och detta kostar egentligen 15tusen kronor.
Någon som testat??
oj en till nyreggad 45-åring
Kära hälsocoachernas säljare. Det blir lite genomskinligt när alla höjer er till skyarna. I verkligheten skulle berättelserna innehålla mer verklighetsbaserade vardagsproblem. ("det funkade inte för mig när jag testade men det var under en väldigt hektisk period av mitt liv så jag vet inte om jag gav det nån ärlig chans...och det var i samband med att vi fick andra barnet". Fattar ni vad jag menar?
Nu ska jag hitta på en recension er stil:
"det är det bästa jag nånsin gjort! Jag fick så bra hjälp och stöd genom tunga perioder. Redan första veckan gick jag ner tre kilo och sen fortsatte det rasa. Jag som alltid varit avis på min kompis som springer marathon, men nu börjar jag känna att jag snart är där jag med! Tack vare min nya energi har sexlivet blivit fantastiskt, och jag har aldrig sett min man vara så nöjd till vardags med den nya jag."
Kan ine låta bli utan att kommentera jag med.
Egentligen är detta ett liten med. till anonyma perssonen. Jag har en känsla som säger att du kommer från någon konkurrens företag eftersom du är negativ mot allt.
Konkurrenterna brukar göra som anonyma personer gör.
Man startar en väldigt frågasetande fråga sen försöker hållea sig neutral men ändå driva mot negativ sidan.
Jag själv har inte gått program med Häösocoacherna men vet vila dem är.
Ett gäng härliga människor som har enormt drivkraft att bidra till folkhälsa.
Ja de stämmer att dem har inte funnits så länge menande måste börja nånstans.
Jag hoppas att dem lyckas med detta. Människor behöver hälsa och välmående inte läkemedel och sjukhus.
Att dem lever på detta är helt "fine by me" läkemedel industri gör de och men dem skapar bara missbrukare och beronde.
Önskar er en undrebar dag allihopa. ????
Detta var ju rätt kul ändå, det brukar inte synas så tydligt. Är det inte olagligt att hålla på så där?
Läst om andra företag som försökt bluffa på samma sätt som blivit straffade.
När man inte ens orkar växla åldrar på sina trollkonton har väl latheten gått för långt. Lite finess kan ni väl ha.
Hej! I forumet är det uppenbarligen negativa människor som inte mår bra som trr att en och samma person reggar 20konton och skriver. Jag kan lova att det inte stämmer! Jag har själv gått programmet och är en grov skeptiker själv vilket gjorde att jag gick til läkaren innan programmet och tog alla möjliga prover. Hade förhöjda levervärden, kronisk infektion i kroppen och en massa annat. Efter programmet så var det borta och min läkare sa att jag måtte fortsätta som jag gjort. Jag pratade med en dietist och fick höra att programmet var godkänt från hennes sida och sen började jag! Har tappat 12kg och mår allmänt bättre! Jag coachar själv och det är det roligaste jobbet jag haft, skulle aldrig coacha om jag kände att jag "lurade någon" eller gjorde något som var dåligt. Du behöver inte gå programmet men du är välkommen att göra det om du vill prova, jag skulle själv betala för dig om det skulle kännas bättre! Puss på dig surjävel
Ps. Visste inte att man kunde ändra åldern..Kanske därför alla är "45"
Haha vad är detta? Har aldrig sett så genomskinliga inlägg.
Ps. Visste inte att man kunde ändra åldern..Kanske därför alla är "45"
Hej!
Jag har gått och går programmet igen,var väldigt skeptiskt först,att behöva betala dyra pengar för kosttillskott man kan köpa billigare på ÖB..faktum är att det inte går att köpa produkter som ens kommer i närheten av de effekter som dessa ger.
Hälsocoachernas program är ett livsstilsprogram,ingen diet. Jag har varit på gbp utredning och fått ja men som tur är kom jag i kontakt med hälsocoacherna och nu äntligen går jag ner i vikt och mår bättre än aldrig förr.
Det stöd jag får är värt de fjuttiga hundralapparna jag får lägga ut på tillskotten och som dessutom ger mig energi att orka mer.
Jag har också fått massa nya vänner genom programmet!
Om jag skulle rekommendera ett program som garanterat ger dig bättre hälsa så är det Hälsocoachernas!
Kram på er