• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • gullan83
    Marta2005 skrev 2015-06-12 21:08:25 följande:

Får hoppas det Gullan! ????????

Ja det står ju gravid i rutan :) jag hade de andra med plusset och min son är idag 2,5 år så jag litade på testet
  • gullan83
    Marta2005 skrev 2015-06-12 21:07:10 följande:

Tack!! Japp det blir det, plussade 23 januari senast. Började försöka bli gravid i oktober förra året.

Konstigt att planera och försöka när mina två första barn bara kom till utan att vi försökte ????

Jag planerar min.trea med nr två är planerad nr 1 inte planerad
  • gabriellap

Hallå tjejer .. Idag rensade jag badrumsskåpen och hittade ett ägglossningstest så jag tänkte att jag använder det ( fråga mig inte varför , för det har jag inte svar på själv haha) och upp kommer två tydliga streck trots att jag idag är på äl+7 .. Är det någon som har en bra förklaring på detta , då detta var min första månad att prova äl tester så har jag ingen aning om det kanske är så att det alltid visas två streck ?

Kul förresten att se några som plussat :)

• Malin 845
    Symetrical skrev 2015-06-12 21:05:49 följande:
    Hahaha. Testomanen har talat! smile2.gif
    Haha blev ivrig!
  • Symetrical
    gabriellap skrev 2015-06-12 23:13:52 följande:

Hallå tjejer .. Idag rensade jag badrumsskåpen och hittade ett ägglossningstest så jag tänkte att jag använder det ( fråga mig inte varför , för det har jag inte svar på själv haha) och upp kommer två tydliga streck trots att jag idag är på äl+7 .. Är det någon som har en bra förklaring på detta , då detta var min första månad att prova äl tester så har jag ingen aning om det kanske är så att det alltid visas två streck ?

Kul förresten att se några som plussat :)

Är även teststrecket starkt..? Isf kan det vara ett gott tecken, då äl-test även kan snappa upp hcg.
  • gabriellap

Ja det är starkt :) tycker det är konstigt eftersom jag bara är på äl+7 ..

Symetrical skrev 2015-06-13 07:24:17 följande:

Är även teststrecket starkt..? Isf kan det vara ett gott tecken, då äl-test även kan snappa upp hcg.

• gullan83

Nu har jag lite "växtvärk " i höger sida igen ligger i soffan. Men kan jag redan känna så utan att ha haft bim ännu??

Svar på tråden BIM juni 2015