-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Ja det står ju gravid i rutan :) jag hade de andra med plusset och min son är idag 2,5 år så jag litade på testetMarta2005 skrev 2015-06-12 21:08:25 följande:Får hoppas det Gullan! ????????
-
Jaaaa vill ha nästa vecka typ nu så jag kan testa
-
Jag planerar min.trea med nr två är planerad nr 1 inte planeradMarta2005 skrev 2015-06-12 21:07:10 följande:Tack!! Japp det blir det, plussade 23 januari senast. Började försöka bli gravid i oktober förra året.
Konstigt att planera och försöka när mina två första barn bara kom till utan att vi försökte ????
-
Hallå tjejer .. Idag rensade jag badrumsskåpen och hittade ett ägglossningstest så jag tänkte att jag använder det ( fråga mig inte varför , för det har jag inte svar på själv haha) och upp kommer två tydliga streck trots att jag idag är på äl+7 .. Är det någon som har en bra förklaring på detta , då detta var min första månad att prova äl tester så har jag ingen aning om det kanske är så att det alltid visas två streck ?
Kul förresten att se några som plussat :) -
Haha blev ivrig!Symetrical skrev 2015-06-12 21:05:49 följande:Hahaha. Testomanen har talat!
-
Älskar testhetsen!Malin 845 skrev 2015-06-13 00:43:13 följande:Haha blev ivrig!
-
Är även teststrecket starkt..? Isf kan det vara ett gott tecken, då äl-test även kan snappa upp hcg.gabriellap skrev 2015-06-12 23:13:52 följande:Hallå tjejer .. Idag rensade jag badrumsskåpen och hittade ett ägglossningstest så jag tänkte att jag använder det ( fråga mig inte varför , för det har jag inte svar på själv haha) och upp kommer två tydliga streck trots att jag idag är på äl+7 .. Är det någon som har en bra förklaring på detta , då detta var min första månad att prova äl tester så har jag ingen aning om det kanske är så att det alltid visas två streck ?
Kul förresten att se några som plussat :)
-
Ja det är starkt :) tycker det är konstigt eftersom jag bara är på äl+7 ..
Symetrical skrev 2015-06-13 07:24:17 följande:Är även teststrecket starkt..? Isf kan det vara ett gott tecken, då äl-test även kan snappa upp hcg.
-
Nu har jag lite "växtvärk " i höger sida igen ligger i soffan. Men kan jag redan känna så utan att ha haft bim ännu??
-