-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
-
Nu fick jag upp en bild!
Ska köpa ett digitalt o ta ikväll!:) -
Å nej nu dör jag lite haha hur lyckades jag ta fel på det? Gud ja då återstår det att se!lindakarlsson4380 skrev 2015-06-16 07:34:15 följande:Du vet att det är ett ägglossningstest va? :P -
Jag är en riktig klant! Får se om jag kan ta ett riktigt grav test imorgon istället! Haha
-
Det där är positivt! :D Grattis!Nenna skrev 2015-06-16 12:20:24 följande:Nu fick jag upp en bild!
Ska köpa ett digitalt o ta ikväll!:)
-
Haha ha hur ska jag förklara det.. hm. Jag försöker inte heller tänka på det men om du föreställer dig att livmodern "hänger" i gummiband, två på varje sida, ett upp mot höftbenen och ett ner mot ljumskarna. Det känns som man drar i sånna. Haha hur nu det känns :'DSuada86 skrev 2015-06-16 11:39:51 följande:Tack för svaret!!! Hur känns det när det är drag i ligamenten :) ja försöker ej fundera över just symptom men det går ej så bra hihi
Har inte kännt nåt att ett möjligt ägg fäst...:( är det som en/flera små hugg eler?
-
När ägget fäst har det känts som getingstick. Det liksom hugger till och svider. Det är ju en kontroversiell sak dock, vissa påstår att det är omöjligt att känna. Men jag är en av dem som upplevt det och tror det går :)Suada86 skrev 2015-06-16 11:39:51 följande:Tack för svaret!!! Hur känns det när det är drag i ligamenten :) ja försöker ej fundera över just symptom men det går ej så bra hihi
Har inte kännt nåt att ett möjligt ägg fäst...:( är det som en/flera små hugg eler?
-
Jaha detta visste jag inte om, att när ägget fäster så hugger d till...häftigt ;)Had
skepparbarn skrev 2015-06-16 14:25:09 följande:När ägget fäst har det känts som getingstick. Det liksom hugger till och svider. Det är ju en kontroversiell sak dock, vissa påstår att det är omöjligt att känna. Men jag är en av dem som upplevt det och tror det går :)
-
Haha! Håller tummarna att du får lika fint streck på riktigt test! Jobbigt att lura sig själv så där.sommarblomma1 skrev 2015-06-16 12:36:45 följande:Jag är en riktig klant! Får se om jag kan ta ett riktigt grav test imorgon istället! Haha
-
Bim idag. Får se om det kommer någon mens. Har ingen känning av att den är på väg iaf.