• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • sommarblomma1
    LängtanSåStor skrev 2015-06-16 20:39:47 följande:

Jag plussade precis med clear blue :) BF 24 Feb

Någon mer som är bosatt i Gbg?:)

Jag!
  • Nenna
    Det vackraste skrev 2015-06-16 18:17:10 följande:

Grattis! smile1.gif Då tog det alltså 14 mån att bli med första, och bara 4 mån med andra? ;)

Haha, ja precis! Känns så läskigt att det gick så fort! Men kul också! :)
  • sommarblomma1
    LängtanSåStor skrev 2015-06-16 21:04:37 följande:

Va kul sommarblomma :) går det bra för oss kanske vi kan starta en gbg grupp med bf i Feb :)

Absolut! Är det första barnet?
  • LängtanSåStor
    sommarblomma1 skrev 2015-06-16 21:43:28 följande:

Absolut! Är det första barnet?

Kom och följ oss i tråden BF Februari/Mars 2016 :)

Nej detta blir andra. Har en liten gris på 1,5 år :) du?
  • GlitterLina
    LängtanSåStor skrev 2015-06-16 20:38:26 följande:

Jag plussade precis med clear blue :) BF 24 Feb

Någon mer som är bosatt i Gbg?:)

Va roligt grattis till plusset :)

Jag bor i Göteborg :) eller rättare sagt Landvetter :)
  • gruvan

Jag plussade ju för två veckor sedan och har sedan dess haft bruna flytningar varje dag. Vissa dagar är det bara litegrann så det syns på pappret när jag torkar mig. Andra dagar är det mer så jag behöver trosskydd. Dock aldrig färskt blod. När jag väntade sonen blödde jag ingenting alls. Ingen antydan till varken brunt eller rött på pappret eller i trosan. Jag har försökt tänka på annat och inte oroa mig men idag började semestern och jag får svårare och svårare att trycka bort oron för mf. Jag är i v 5+4 och nästa vecka (v 6+5) ska jag till bm för första gången. När jag bokade tiden berättade jag om flytningarna och hon sa att det bara var att vänta och se, det kan gå åt vilket håll som helst. Tror ni att jag kan få ett vul för att minska min oro? Eller är det för tidigt för att se hjärtat slå då? Måste man boka vul i förväg eller kan jag ta upp det när jag är där nästa vecka? Hur hade ni tänkt/gjort?

• LängtanSåStor
    GlitterLina skrev 2015-06-16 21:59:21 följande:

Va roligt grattis till plusset :)

Jag bor i Göteborg :) eller rättare sagt Landvetter :)

Grattis till dig med :) kom till vår tråd med om du vill BF februari/Mars 2016!
  • Malin 845

Hej!

Molnande värk fortfarande i ljumskar och nere i magen samt illamående. Har bim 19/6. Är så sugen på att testa imorgon, eller ska jag vänta tills efter midsommar?
    Ni test-experter som kan detta! :)

jobbar natt hela midsommarhelgen så kan kanske testa med morgonurin på måndag. Eller går det om jag sovit på dagen och testar när jag vaknat?

Svar på tråden BIM juni 2015