-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Nej alltså jag är gravid i v.5, testade positivt BIM-2 :) men hade kvar ägglossningstest så testade för skojs skull :D Tack!GlitterLina skrev 2015-06-16 09:27:50 följande:Fast ÄLtest kan även visa posetivt vid mens..
Har du tagit ett vanligt gravtest?
:) men du e säkert gravid. Grattis

-
Haha underbart :) lycka till nulindakarlsson4380 skrev 2015-06-16 09:41:54 följande:Nej alltså jag är gravid i v.5, testade positivt BIM-2 :) men hade kvar ägglossningstest så testade för skojs skull :D Tack!

-
Det är lh-test :( För att de ska räknas som positiva vid graviditet måste testsrrecket vara starkare än kontroll. Men det garanterar inget så testa med gravtest.sommarblomma1 skrev 2015-06-16 07:20:48 följande:Bim -4 eller -5 men där är ett svagt streck. För två dagar sedan var där inget alls! Trodde verkligen inte att det skull ta sig på första riktiga försöket igen. Så glad!
LH åker upp och ned för mig hela månaden -
Känner mig sjukt varm, och ont i ryggen. Det enda symptom jag har den här månaden. Har en känsla av att det inte tagit sig :(
-
Tjejer,jag har äl +5...vad har ni för symptom??? Har inga spec symptom längre...lite svullen om magen om kvällarna och flytningar... direkt efter äl hade jag molande värk, ömmande bröstvårtor o var svullen...
-
Jag har drag i ligamenten. Ömma spännande bröst men det har nog enbart att göra med progesteron för fick det dagen efter äl. Kissar oftare. Är på äl+5/6.Suada86 skrev 2015-06-16 10:27:22 följande:Tjejer,jag har äl +5...vad har ni för symptom??? Har inga spec symptom längre...lite svullen om magen om kvällarna och flytningar... direkt efter äl hade jag molande värk, ömmande bröstvårtor o var svullen...
Möjligen ett litet ägg som fäste på äl+3 som de andra gångerna, det kändes väldigt mycket som det. Efter det har jag känt i ligamenten. -
Är detta positivt? BIM-2
-
Ingen bild?Nenna skrev 2015-06-16 11:14:57 följande:Är detta positivt? BIM-2
-
Tack för svaret!!! Hur känns det när det är drag i ligamenten :) ja försöker ej fundera över just symptom men det går ej så bra hihiskepparbarn skrev 2015-06-16 11:10:47 följande:Jag har drag i ligamenten. Ömma spännande bröst men det har nog enbart att göra med progesteron för fick det dagen efter äl. Kissar oftare. Är på äl+5/6.
Möjligen ett litet ägg som fäste på äl+3 som de andra gångerna, det kändes väldigt mycket som det. Efter det har jag känt i ligamenten.
Har inte kännt nåt att ett möjligt ägg fäst...:( är det som en/flera små hugg eler? -
Försöker ladda upp bild men funkar ej :/