-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Otur...som eTT brev på posten så kom nog mensen nu :(
-
[quote=75427729][quote-nick]Nenna skrev 2015-06-16 12:19:31 följande:[/quote-nick][/quote]
Åhh va kul nenma :) du och jag har ett exakt liknande streck och jag var iväg idag och köpte ett clear blue digital jag med! Jag tänker dock vänta till imorgon så hormonet ökat lite. Du är inte rädd att det inte ger utslag för att adu testar redan I kväll? :) ska vi hålla oss till imorgon båda två? Pallar du? ;) -
Sååå coolt, kan ju inget annat än att älska din beskrivning! Klockren :) love!skepparbarn skrev 2015-06-16 14:23:32 följande:Haha ha hur ska jag förklara det.. hm. Jag försöker inte heller tänka på det men om du föreställer dig att livmodern "hänger" i gummiband, två på varje sida, ett upp mot höftbenen och ett ner mot ljumskarna. Det känns som man drar i sånna. Haha hur nu det känns :'D
Vill också känna massa sånt nu ju :( känner inget alls...inte ens getingsticket..bara lite ömmande bröst.. vill ju så gärna att det tar sig! Använder bara appar på telen... så vi får väl se... -
Det är få förunnat ;) Ovanligare ä nidissiz skrev 2015-06-16 14:31:02 följande:Jaha detta visste jag inte om, att när ägget fäster så hugger d till...häftigt ;)Had
Jo nog är det häftigt allt -
Haha hittar ju inga ord för det :DSuada86 skrev 2015-06-16 15:58:14 följande:Sååå coolt, kan ju inget annat än att älska din beskrivning! Klockren :) love!
Vill också känna massa sånt nu ju :( känner inget alls...inte ens getingsticket..bara lite ömmande bröst.. vill ju så gärna att det tar sig! Använder bara appar på telen... så vi får väl se...
Jag känner mest att jag INTE vill känna något. För det är osannolikt att det tagit sig på första försöket den här gången. Jag skulle bli väldigt förvånad om jag fick plus. Därför får hellre det där strecket överraska mig än att jag ska gå och känna mig gravid i onödan.. -
Jo men det var är härlig beskrivning! :)skepparbarn skrev 2015-06-16 16:07:37 följande:Haha hittar ju inga ord för det :D
Jag känner mest att jag INTE vill känna något. För det är osannolikt att det tagit sig på första försöket den här gången. Jag skulle bli väldigt förvånad om jag fick plus. Därför får hellre det där strecket överraska mig än att jag ska gå och känna mig gravid i onödan..
Jo jag håller med dig, vill inte heller det egentligen å oftast under dagen hinner jag inte tänka då man har fullt upp å jobb men sen framåt eftermiddagen o kvällen kommer tankarna...får väl bara acceptera att dem är där oc låta dem vandra vidare :) lite mindfulness -
Känns helt ok faktiskt. Vi har eg tjuvstartat lite och visst blir man glad om där blir nåt men blir det inget så har man hela härliga sommaren att slippa må dåligt :) har ju 5 dagar kvar ca så mycket kan ju hända än!Att vänta skrev 2015-06-16 14:36:03 följande:Haha! Håller tummarna att du får lika fint streck på riktigt test! Jobbigt att lura sig själv så där. -
Åhh va kul nenma :) du och jag har ett exakt liknande streck och jag var iväg idag och köpte ett clear blue digital jag med! Jag tänker dock vänta till imorgon så hormonet ökat lite. Du är inte rädd att det inte ger utslag för att adu testar redan I kväll? :) ska vi hålla oss till imorgon båda två? Pallar du? ;)[/quote]Haha! Kunde ej hålla mig! Tog ett nu och fick gravid 1-2 :)LängtanSåStor skrev 2015-06-16 15:44:54 följande:[quote=75427729][quote-nick]Nenna skrev 2015-06-16 12:19:31 följande:[/quote-nick]
Så testa du! Kommer bli ett fint gravid för dig med!! :) -
Alltså jag som aldrig har mensvärk eller molvärk innan mens känner mig jätte uppsvullen och de molar och ibland drar i höger sida några dagar kvar
-
Haha! Kunde ej hålla mig! Tog ett nu och fick gravid 1-2 :)Nenna skrev 2015-06-16 17:00:18 följande:Åhh va kul nenma :) du och jag har ett exakt liknande streck och jag var iväg idag och köpte ett clear blue digital jag med! Jag tänker dock vänta till imorgon så hormonet ökat lite. Du är inte rädd att det inte ger utslag för att adu testar redan I kväll? :) ska vi hålla oss till imorgon båda två? Pallar du? ;)
Så testa du! Kommer bli ett fint gravid för dig med!! :)[/quote]
Wooowwwww va KUL .:D hur gjorde du?? Väntade du ett par timmar utan att kissa eller körde du direkt???? GRATTISSSSS