• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • gullan83
    Javli skrev 2015-06-17 06:04:36 följande:

Här är mitt test från idag. Bim i morgon eller fredag

Grattis de syns :)
  • Angdev

Känner mig både ledsen och besviken. Testade imorse i med att mensen ff inte dykt upp. Helt blankt! Jag förstår verkligen ingenting :(

• siz

Jag har bim på lördag. Jag gjorde ett test imorse med clear blue den visade ett litet pluss, blev så glad att att jag gjorde ett Clear bue digital test. Men testet visade "inte gravid" att att jag gjorde ett Klier blå digital test. Men testet visade så nu har ja 2 test etr med ett liter pluss som ni ser på bilden. Vad ska jag tro???

• siz

Gjorde 2 tester de som ni ser på bild visade pluss gjorde då ett digitalt som visade "inte gravid" jag kissade i en mugg o använde samma urin. Vilket test ska man tro på? Varför visar testen olika? Är förvirrad? Har någon vart med om detta?????

• Det vackraste
    Det kan hända att det aldrig blev någon ägglossning, då blir blödning sen. Eller så bar äl sen. Vilken dag i cykeln är du på?
    Angdev skrev 2015-06-17 07:17:24 följande:

Känner mig både ledsen och besviken. Testade imorse i med att mensen ff inte dykt upp. Helt blankt! Jag förstår verkligen ingenting :(

• muuppeens

Bim +3 och mensen lyser med sin frånvaro. Har smärtor i nedre delen av magen och är illamående till och från.. Vad ska man tro. Kommer mensen snart.. Blir galen..

• Det vackraste

Grattis :) du är gravid. Det digitala är mer okänsligt så det visar senare. Lita på plusset! :)

siz skrev 2015-06-17 07:34:52 följande:

Gjorde 2 tester de som ni ser på bild visade pluss gjorde då ett digitalt som visade "inte gravid" jag kissade i en mugg o använde samma urin. Vilket test ska man tro på? Varför visar testen olika? Är förvirrad? Har någon vart med om detta?????

• miachr78

Ett negativt test idag på äl+12 för att vi får ta nya tag i juli. Lycka till ni i tråden.

• Angdev
    Det vackraste skrev 2015-06-17 07:46:09 följande:

smile4.gif Det kan hända att det aldrig blev någon ägglossning, då blir blödning sen. Eller så bar äl sen. Vilken dag i cykeln är du på?

Är på dag 34. Har inte testat ÄL denna månaden men månaderna innan. Känns skumt att ÄL plötsligt skulle hoppa denna månaden. Men väldigt typiskt imed att jag inte testat.
Svar på tråden BIM juni 2015