• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Fronten

Jag blir tokig. Tog ett cb testa tidigt i går på morgonån. Anade ett svagt streck som någon min efter torktid ser blått ut. Tog ett nytt nu på dagen som är negativt. Antagligen var strecket i går spök. Men blir de blåa överhuvudtaget? Är antagligen på bim -4i dag...

• Maka94

Enligt alla mina appar ska jag ha haft ÄL nu nån av dagarna som varit. I torsdags kände jag mig svälld ich lite smärta. Men inte samma kraftiga ÄLsmärta som jag brukar ha. Antingen så blev det en lindrigare variant eller så har jag helt enkelt en sen ÄL den här månaden..

• NellieMeja
    Det vackraste skrev 2015-06-07 10:29:26 följande:

Ni har gemensamma barn? Ja men då kan det ju ta åtta försök denna gång ;). Det är lite mindre chans varje äl när man är lite äldre med. Men det kommer!

Japp det är gemensamma barn vi har. Är 35 nu så det kanske därför det är så segt å bli gravid denna gång. Men när jag har blivit gravid dom andra gånger har jag vägt mycket mer å varit rökare men är ej det nu. Å gått ner 20 kg. Så tycker att jag borde ha ökat chanserna lite.
  • skepparbarn
    Fronten skrev 2015-06-07 11:58:03 följande:

Jag blir tokig. Tog ett cb testa tidigt i går på morgonån. Anade ett svagt streck som någon min efter torktid ser blått ut. Tog ett nytt nu på dagen som är negativt. Antagligen var strecket i går spök. Men blir de blåa överhuvudtaget? Är antagligen på bim -4i dag...

Så tidigt är det viktigt att ta morgonurin (förstod inte om du gjorde det idag?) annars kan det vara missvisande. Jag fick väldigt svagt plus på bim-3 nör jag var gravid, och det med morgonurin.
  • gullan83
    Zezziz84 skrev 2015-06-07 13:14:08 följande:

Jag hade bim 4/6 men ingen mens än...

Inget plus??
  • Det vackraste

Tog det fyra försök med båda barnen? Ja åldern på äggen är det som spelar mest roll, så visst kan det vara därför det tar längre tid. Men det är ju slumpen som avgör så rätt vad det är!

NellieMeja skrev 2015-06-07 12:17:24 följande:

Japp det är gemensamma barn vi har. Är 35 nu så det kanske därför det är så segt å bli gravid denna gång. Men när jag har blivit gravid dom andra gånger har jag vägt mycket mer å varit rökare men är ej det nu. Å gått ner 20 kg. Så tycker att jag borde ha ökat chanserna lite.

• Javli

En snabb fråga. Fick fullt utslag på ÄL-test på onsdag lunch och sedan på torsdag morgon. Vid torsdag lunch var testet svagare och blivit allt svagare dagarna efter. Hade jag ägglossning på torsdagen då? Tänker när jag ska räkna Bim, om jag ska räkna typ 14 dagar från torsdagen.

Svar på tråden BIM juni 2015