• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Zezziz84
    Angdev skrev 2015-06-08 13:35:14 följande:

Hur har det gått för er: knaappeen, Brinkly, miamarina84, sommarblomma1, Mayy, Tett90, sowe81, Ussaka, Marie14 , kastrullen, NellieMeja, Nystjärnan ?

ÄGGLOSSNING ca 8/6 Javli 9/6 RapidAngel, gullan83 10/6 GlitterLina 11/6 Linnsanbelle 14/6 TouchOfRed

BIM 1-2/6 knaappeen 2/6 Brinkly 3/6 miamarina844/6 sommarblomma1, Mayy5/6 Tett90, sowe81 7/6 Ussaka7-8/6 Marie14 8/6 kastrullen, NellieMeja, Nystjärnan 9/6 waan, EliWe, Tablettask 10/6 Fronten11/6 Nirvie, 88therese12/6 Angdev, Kvinna84a, lindakarlsson4380, lillskrutten13/6 Tr86, Tussebus14/6 Jeniii88, muuppeens, fsake, LetMeLiveInThatFantasy 16/6 Tussigullan17/6 mkes, Glovey, m2b18/6 sommarblomma1, Josssa9019/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj8320/6 HardrockGoddess, Maka94, skepparbarn, siz21/6 RapidAngel ca 22/6 Javli 23/6 malre24/6 GlitterLina 24-25/6 Suada8626/6 linnsanbelle 27/6 TouchOfRed30/6 Mmeli

PLUSSAT + Caylyn bf 7/2Desideri bf 11/2Aniromagruvan bf 11/2canada

Bim 4/6 ingen mens än..
  • Tett90
    Angdev skrev 2015-06-08 13:35:14 följande:

Hur har det gått för er: knaappeen, Brinkly, miamarina84, sommarblomma1, Mayy, Tett90, sowe81, Ussaka, Marie14 , kastrullen, NellieMeja, Nystjärnan ?

ÄGGLOSSNING ca 8/6 Javli 9/6 RapidAngel, gullan83 10/6 GlitterLina 11/6 Linnsanbelle 14/6 TouchOfRed

BIM 1-2/6 knaappeen 2/6 Brinkly 3/6 miamarina844/6 sommarblomma1, Mayy5/6 Tett90, sowe81 7/6 Ussaka7-8/6 Marie14 8/6 kastrullen, NellieMeja, Nystjärnan 9/6 waan, EliWe, Tablettask 10/6 Fronten11/6 Nirvie, 88therese12/6 Angdev, Kvinna84a, lindakarlsson4380, lillskrutten13/6 Tr86, Tussebus14/6 Jeniii88, muuppeens, fsake, LetMeLiveInThatFantasy 16/6 Tussigullan17/6 mkes, Glovey, m2b18/6 sommarblomma1, Josssa9019/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj8320/6 HardrockGoddess, Maka94, skepparbarn, siz21/6 RapidAngel ca 22/6 Javli 23/6 malre24/6 GlitterLina 24-25/6 Suada8626/6 linnsanbelle 27/6 TouchOfRed30/6 Mmeli

PLUSSAT + Caylyn bf 7/2Desideri bf 11/2Aniromagruvan bf 11/2canada

Här är mensen sen vilket den aldrig varit ! Har dock inga Symtom .. Mensvärken och flytningarna är borta .. Har ett test från i lördags som de finns 2streck på men vet om de är svagt pos, spök eller torkstreck .... Ska ta ett nytt imorgon bitti tänkte jag :)
  • Ussaka

Ingen mens inget plus. BIM+1

Nu har jag gått från att vara HELT säker på att jag var gravid till att jag inte tror det alls. Jag gissar nämligen att alla symtom jag har haft har o göra med att jag förra månaden tog ett "dagen-efter-piller" (vilket ju känns lite dumt eftersom jag VILL få barn men jag hade precis vaccinerat mig mot röda hund och då ska man tydligen inte bli gravid just då- nåt jag visste, men i stundens hetta sket i...) och att detta piller nu totalt har fuckat upp mina hormoner. (är jättekänslig mot hormoner, klarar ingen typ av hormonp-piller, blir helt knasig)

Jag har gjort exakt samma sak en gång tidigare och var då också helt (felaktigt) övertygad om att jag var gravid trots att jag aldrig fick nåt utslag på test. Så nu får vi se när mensen behagar dyka upp helt enkelt...

• KaffeTös

Jag hoppar gärna in här (lite senare än alla andra hehe). BIM på torsdag. Tog ett test imorse på BIM-3 som var negativt. Undrar om det är helt kört då men vill hålla hoppet uppe.

Fick ett mf i januari, blev skrapad i februari och har nu försökt på nytt i 3mån. Känns dystert att det tar sån tid då jag blev gravid på första försöket sist men vet att folk har försökt väldigt länge så jag ska nog inte klaga ändå..

Har molvärk tillochfrån, smärtor i ljumsken ibland och uppsvälld mage, men det kan ju bero på att mensen är på väg.

Tänkte testa imorgon igen på BIM-2, någon mer som tänkt testa då? :)

• Fronten

Jag verkar vara på g med mensen tyvärr. Tre dagar tidigt isåfall... : (

• EliWe

Jag ska testa imorgon, på bim :)

Inget tecken på mens än, men haft mensvärk sen igår, som kommer och går. Och ömma bröst sen en vecka tillbaka. Känner mig inte gravid, men hoppas :)

• Tr86
    KaffeTös skrev 2015-06-08 18:38:54 följande:

Jag hoppar gärna in här (lite senare än alla andra hehe). BIM på torsdag. Tog ett test imorse på BIM-3 som var negativt. Undrar om det är helt kört då men vill hålla hoppet uppe.

Fick ett mf i januari, blev skrapad i februari och har nu försökt på nytt i 3mån. Känns dystert att det tar sån tid då jag blev gravid på första försöket sist men vet att folk har försökt väldigt länge så jag ska nog inte klaga ändå..

Har molvärk tillochfrån, smärtor i ljumsken ibland och uppsvälld mage, men det kan ju bero på att mensen är på väg.

Tänkte testa imorgon igen på BIM-2, någon mer som tänkt testa då? :)

Jag fick läsa två gånger för jag trodde nästan det var jag själv som skrivit!

Jag plussade visserligen i början på februari, men fick sedan missfall i mitten på mars. Två skrapningar och nu fick jag precis mens nr 3 sedan dess. Så jävla tröttsamt.

Vi lyckades också på första försöket där i januari och därför trodde jag att vi var "optimalt" gjorda för varann eller nått.

Nu efter tredje "misslyckandet", eller iaf andra kan man säga då vi inte försökte oss på direkt efter missfallet, så känner jag mig helt hopplös.

Man SKA ju såklart inte det...Men eftersom det gick så fort sist så trodde jag att det skulle gå lika lätt sen igen..

Men smärtor i ljumsken hade jag också två månader efter missfallet. Vad kan det bero på? Aldrig haft det förut? Det började redan innan missfallet var ett faktum...

Jag testade i morse då, BIM-3, toknegativt. Så nu får vi väl köra på senare i juni igen...

• KaffeTös
    Tr86 skrev 2015-06-08 19:40:30 följande:

Jag fick läsa två gånger för jag trodde nästan det var jag själv som skrivit!

Jag plussade visserligen i början på februari, men fick sedan missfall i mitten på mars. Två skrapningar och nu fick jag precis mens nr 3 sedan dess. Så jävla tröttsamt.

Vi lyckades också på första försöket där i januari och därför trodde jag att vi var "optimalt" gjorda för varann eller nått.

Nu efter tredje "misslyckandet", eller iaf andra kan man säga då vi inte försökte oss på direkt efter missfallet, så känner jag mig helt hopplös.

Man SKA ju såklart inte det...Men eftersom det gick så fort sist så trodde jag att det skulle gå lika lätt sen igen..

Men smärtor i ljumsken hade jag också två månader efter missfallet. Vad kan det bero på? Aldrig haft det förut? Det började redan innan missfallet var ett faktum...

Jag testade i morse då, BIM-3, toknegativt. Så nu får vi väl köra på senare i juni igen...

Förstår att du kände igen dig för jäklar vad jag känner så igen mig i det du skrev också!

Mina ljumsksmärtor kom dock för tre dagar sedan ungefär och jag minns att jag hade det några dagar innan jag plussade sist, dock inte senare i graviditeten eller efter missfallet.

Detta är första månaden då jag känner att "det kan ha tagit sig" men eftersom testet imorse var negativt så känns det kört. Fick ett tydligt positivt på BIM-3 vid förra graviditeten så jag hade hoppats på ett lika fint svar idag men icke..
  • Anna09

Hej Hoppar med här. 

Hängde här rätt mycket med Nr1, som är född i december. 

Vi försöker inte aktivt utan mer händer det så händer det. 

Har BIM 14/6. Fått oregelbunden mens sedan liten kom så räknar inte med något. Lycka till alla andra. 

Svar på tråden BIM juni 2015