-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Absolut positivt, eller bra nära i alla fall! Äl lär du inte ha haft än, utan sker nog snarare imorgon eller på måndag! Sexa på med andra ord!Glovey skrev 2015-06-06 21:11:27 följande:Är det här ett positivt eller negativt ägglossningstest? Enligt mina beräkningar så har ju jag redan haft min ägglossning !?
-
Positivt men äl tester kan vara positiva om man är gravid medGlovey skrev 2015-06-06 21:11:27 följande:Är det här ett positivt eller negativt ägglossningstest? Enligt mina beräkningar så har ju jag redan haft min ägglossning !?
-
Nästintill :) Du kanske är geavid? Vilken dag är du på? Jag testade (omedvetet) positivt på graviditet en vecka efter ägglossning sist jag var gravid.trodde jag hade en till ägglossning men det var en liten pojk :)Glovey skrev 2015-06-06 21:11:27 följande:Är det här ett positivt eller negativt ägglossningstest? Enligt mina beräkningar så har ju jag redan haft min ägglossning !?
-
Min sambo va säker på att det skulle bli barn första oskyddade samlaget. Så va knappt han ville jag skulle sluta med piller i oktober då han räknade med graviditet typ två veckor efter pillerstopp.
Han menade på alla oplanerade barn som blir till så blir det snabbt gjort.
Nu är han fortfarande lugnare än mig då han säger sig inte känna samma längtan. Han har barn sen tidigare och är nöjd så.
Det gör mig än mer stressad för får vi inte till nått på naturlig väg är det inte säkert han vill ta hjälp.
Nu är det som sagt 8e försöket men vet inte om de första månaderna räknas då kroppen säkert behövde ställas om hormonellt. Men i hjärnan har vi försökt 8 månader.
Nästa helg får jag förhoppningsvis veta hur det gått denna gång.
Nenna skrev 2015-06-06 19:28:34 följande:Det vackraste:
Absolut! Hoppas att det det går fortare denna gången! Tänker att kroppen mer är "med på noterna" nu så att säga :)
Lillskrutten: inte bara dem som fått sitt första redan! Även dem som jobbar på sin första vill jag höra från:)
Jag o min kille hade blivit gravida en gång tidigare förut pga av slarv m p-medel 2009, men då var vi inte alls redo och gjorde abort. Sen när vi ville ha barn så tog det som sagt 14 månader.. Var ju mycket tankar då som fick mig att känna ånger för den första aborten då jag trodde vi aldrig skulle bli gravida. Så den gången lärde jag mig att inte ta något för givet! Dock var det ju fina med att den graviditeten dröjde var att när det där plusset äntligen kom, så grät både jag och sambo av lycka! Vi var så redo för den bebisen liksom.
-
Har äggviteflytningarna nu!!! Yey! Trodde det var kört den här månaden eftersom jag inte fått positivt, men å andra sidan har jag inte testat idag av samma anledning. När kan jag förvänta mig ägglossning efter dessa flytningar ?
-
Är det någon mer som har problem med FL appen? Kan inte plats inlägg från den :/ menmen hade ÄL den 1/6 så ska testa mig om ca 10 dagar längre cykel än jag trodde! Vi hade sex fredagen och söndagen innan ÄL och dagen efter, det bör väl finnas en chans va?! Detta är första försöket med andra barnet har en som på 2,5 år:)
-
Jag har äl idag..
Har fått utslag på testet idag -
Varför får jag inte med bilden
-
Ledsen att göra er besvikna tjejer, men idag var gravtestet inte lika starkt. Inte jättesvagt, men definitivt blekare än det i tisdags och torsdags. Känns sååå skönt att ha den där vul-tiden nu på tisdag morgon. Har jag tur beror mina stickande bröst och ökat svullna mage inte bara på kvarvarande hcg, utan även på att äl är på g. Måste säga att det är bra surt att må såhär illa utan att det leder till något bra...
-
Så starkt som din bild är var mitt test jag tog idagGlovey skrev 2015-06-06 21:11:27 följande:Är det här ett positivt eller negativt ägglossningstest? Enligt mina beräkningar så har ju jag redan haft min ägglossning !?