• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Desideri
    gruvan skrev 2015-06-05 23:08:43 följande:

Jag har också bf den 11/2! :)

Vad roligt att vi ligger lika :)
  • 88therese

Har mått väldigt konstigt den senaste veckan. Yrsel, illamående huvudvärk och otroligt trött. Sover jättedåligt på nätterna och har känt av något som liknar mensvärk fast ganska mild för någon dag sedan. Brukar inte känna av ÄL i vanliga fall.

Vi har bestämt att vänta till den 11 innan vi testar då det är då jag har beräknat bim.

Min sambo säger att jag inte ska tänka på de men hur tusan kan man bara sluta tänka på de speciellt när man mått så märkligt också?!

Igår kände jag dock inte av nånting som jag gjort tidigare dagar. Kände att hoppet försvann ganska snabbt där.

Idag känner jag dock yrseln och huvudvärken är tillbaka men vill bara ha ett svar nu!!!!

• Kvinna84a
    lillskrutten skrev 2015-06-05 11:25:19 följande:

7 dagar till bim. Känns som en evighet. Tyvärr vågar jag inte hoppas på plus efter 7 tidigare försök utan lycka.

Är i exakt samma sits som du. Heja oss :)
  • skepparbarn

Får se om bilden kommer med. De är något starkare i verkligheten. Stegringen har avtagit så jagh måste ha missat den :/ Men vi har sexat i alla fall.

• muuppeens

igår började brösten ömma något så fruktansvärt mycket och illamåendet kom. 
    Idag har jag samma symtom och är dubbelt så jobbigt. 
    bim nästa söndag.. så lång tid kvar. 

• jeniii88

6 dagar sedan ÄL och BIM är nästa söndag, för en stund sen så hög det till ordentligt i livmodern och nu är jag stenhård på nedre delen av magen och kraftig molvärk :( gör riktigt ont, har aldrig känt detta tidigare är det någon som känt så?

Svar på tråden BIM juni 2015