-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Ta testet på morgonen istället. Morgonurinen är oftast mer koncentreradskepparbarn skrev 2015-06-05 14:09:17 följande:Idag fanns det ingen antydan till streck på ältestet. Det blev starkare (men fortfarande svagt) i tre dagar och nu tvärnegativt. Har någon av er haft så och ändå haft ägglossning? Kan jag ha missat stegringen? Testat en gång per dag. Eftermiddag
-
Förstår det.
Men försök 12 cykler, har det inte tagit sig då så boka fertutredning till ni har gjort 15 försök, det är vanligt att det tar ett drygt år, och ibland släpper press om man har delmål.
Efter 1,5 år kan man börja behandling t ex insemination eller ivf med stora chanser till graviditet. Men säkert plussar ni snart ändå. :)
lillskrutten skrev 2015-06-05 12:37:19 följande:Tack för ditt positiva svar. Jag tänker tvärtom...har det inte blivit innan varför ska det bli nu.
Har aldrig varit gravid så tankarna gå såklart genom huvudet om man ens kan få till det.
-
Jag brukar få sådär fram och tillbaka med styrkan några dagar innan det sen blir positivt. Men du har väl inte förväntad äl förrän på måndag, eller hur var det? I såna fall kan det ju bli positiv på söndag.skepparbarn skrev 2015-06-05 14:09:17 följande:Idag fanns det ingen antydan till streck på ältestet. Det blev starkare (men fortfarande svagt) i tre dagar och nu tvärnegativt. Har någon av er haft så och ändå haft ägglossning? Kan jag ha missat stegringen? Testat en gång per dag. Eftermiddag
-
Jag har inte haft det innan förlossningen, men det kanske blivit så nu..Symetrical skrev 2015-06-05 16:16:12 följande:Jag brukar få sådär fram och tillbaka med styrkan några dagar innan det sen blir positivt. Men du har väl inte förväntad äl förrän på måndag, eller hur var det? I såna fall kan det ju bli positiv på söndag.
nej jag ska ha äl igår, idag eller imorgon men den kan ju vara fördröjd. -
Håller mig alltid i fyra timmar innan jag gör testen, och det står att man inte ska använda morgonurin för att det kan ge felaktigt negativt resultat.Caylyn skrev 2015-06-05 15:28:11 följande:Ta testet på morgonen istället. Morgonurinen är oftast mer koncentrerad
-
Till er som plussat:
När har ni bf? :) -
11/2 har jag bf :)
-
Om jag hade mens den 25 när borde äl vara då?? Vet inte hur lång menscykel jag har vet bara att mensen nu sist kom exakt två veckor efter sista äl
-
7-8.e juni om du har äl dag 14 el 15.
gullan83 skrev 2015-06-05 19:27:54 följande:Om jag hade mens den 25 när borde äl vara då?? Vet inte hur lång menscykel jag har vet bara att mensen nu sist kom exakt två veckor efter sista äl
-
Oj när jag blev gravid med min minsta hade jag jättekort cykel men nu verkar den normal. Dock har jag redan börjat få slemklumpar som jag alltid får vid äl