• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Tett90

Kom igen kroppen !!!!!
    Bim+6 .. Ingen mens ... Ingen värk ... Inget plus !
    Sist testade jag på Bim+4 , tänker ta ett imorgon bim+7 mest för samvetet för på kvällen tänker ja drick vin om inget plus dyker upp !!

• Angdev
    Grattis sladda!
    För er som fått mens håller jag tummarna att juli blir månaden som det plussas, Symetrical, Kram

ÄGGLOSSNING 

11/6 Linnsanbelle 

14/6 TouchOfRed

15/6 soofa

BIM 

11/6 88therese,

12/6 Angdev, Kvinna84a, lillskrutten

13/6 Tussebus, mammaA93

14/6 Jeniii88, muuppeens, fsake, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09

16/6 Tussigullan

17/6 mkes, Glovey, m2b

18/6  Josssa90, Cystan

19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83

20/6 HardrockGoddess, Maka94, skepparbarn, siz, miachr78, Ashurst Klara

20-21/6 sommarblomma1, malre, gabriellap

21/6 RapidAngel, gullan83

ca 22/6 Javli 

24/6 GlitterLina 

24-25/6 Suada86

26/6 linnsanbelle 

27/6 TouchOfRed

30/6 Mmeli, soofa

PLUSSAT + Gravid

Caylyn BF 7/2        

Desideri BF11/2

Aniroma

gruvan BF11/2

canada

EliWe

lindakarlsson4380 BF19/2

sladda
  • Angdev

Imorgon har jag BIM, men har lite hjärnspöken pga min cykel varit oregelbunden (27-33 dagar) sedan sonen föddes. Så nu känner jag mig bara nervös inför att testa imorgon om mensen inte kommit på morgonen. Tänk om jag bara har en 33 dagars cykel och har missat ÄL hel o hållet och därför inte alls är gravid och har inte ens varit i närheten....

• mmeli

Här beräknas ägglossningen vara i början av nästa vecka! Och då är det ju väldigt bra om de blir massa mys i helgen! ... Meeeen, vi ska bo i stuga med mina föräldrar och syskon med respektive fredag-söndag ???? tokigt! Vi får väl smyga ut i skogen eller nåt.. Alternativt en provhytt på gekås när vi är där ????

• gullan83
    mmeli skrev 2015-06-11 21:16:33 följande:

Här beräknas ägglossningen vara i början av nästa vecka! Och då är det ju väldigt bra om de blir massa mys i helgen! ... Meeeen, vi ska bo i stuga med mina föräldrar och syskon med respektive fredag-söndag ???? tokigt! Vi får väl smyga ut i skogen eller nåt.. Alternativt en provhytt på gekås när vi är där ????

Ni kan väl gå in senare än dom andra skyll på magont ;)
  • gullan83
    mmeli skrev 2015-06-11 21:16:33 följande:

Toaletten ;)
  • mikamon
    Symetrical skrev 2015-06-11 19:06:49 följande:

Hmm. Ja, du. Den där kraftiga endagsblödningen jag fick var på äl+16, så typ v 4+2 borde det ju varit.

Har i alla fall beställt en massa gravtest för att kolla när hcg förmår gå ut kroppen. Innan dess blir det ju inga nya barn gjorda.

Okey :/ Det kan dröja ett tag, men i mitt fall så sjönk hcg relativt snabbt. Hade blankt test ca 4-5dar efter plusset.
  • Tussebus

Jag är toksvullen om magen idag o d riktigt spänner. Ser ut som om jag e o femte månaden minst. Har bara gjort FET i ostimulerad cykel. Visserligen har jag känt smärtor i galltrakten men har ju ingen gallblåsa kvar? Ska ringa Huddinge imorgon.

• Tr86

Ussaka skrev 2015-06-11 20:31:44 följande:
    Nu kom mensen på BIM+4 . Kändes väldigt gött faktiskt, inge roligt alls att vara över BIM och inte plussa.

Får se om det blir rätt på hormonerna denna månad så blir det kanske nytt försök om två veckor :)

ÄL ca 25 och BIM 9 juli...

Då har vi ÄL och BIM samma dag då. Får väl starta en juli-tråd ;)

-----------------
    Jag har ÄL 24/6 och BIM 8/7. Finns en julitråd redan. See ya there ;)

• Kvinna84a

BIM idag, inget plus.. Mensen kommer nog senare idag eller imorn. Svårt att inte bli besviken :/ Lycka till ni som inväntar BIM :)

Svar på tråden BIM juni 2015