-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Kom igen kroppen !!!!!
Bim+6 .. Ingen mens ... Ingen värk ... Inget plus !
Sist testade jag på Bim+4 , tänker ta ett imorgon bim+7 mest för samvetet för på kvällen tänker ja drick vin om inget plus dyker upp !! -
Grattis sladda!
För er som fått mens håller jag tummarna att juli blir månaden som det plussas, Symetrical, Kram
ÄGGLOSSNING
11/6 Linnsanbelle
14/6 TouchOfRed
15/6 soofa
BIM
11/6 88therese,
12/6 Angdev, Kvinna84a, lillskrutten
13/6 Tussebus, mammaA93
14/6 Jeniii88, muuppeens, fsake, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09
16/6 Tussigullan
17/6 mkes, Glovey, m2b
18/6 Josssa90, Cystan
19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83
20/6 HardrockGoddess, Maka94, skepparbarn, siz, miachr78, Ashurst Klara
20-21/6 sommarblomma1, malre, gabriellap
21/6 RapidAngel, gullan83
ca 22/6 Javli
24/6 GlitterLina
24-25/6 Suada86
26/6 linnsanbelle
27/6 TouchOfRed
30/6 Mmeli, soofa
PLUSSAT +
Caylyn BF 7/2
Desideri BF11/2
Aniroma
gruvan BF11/2
canada
EliWe
lindakarlsson4380 BF19/2
sladda -
Imorgon har jag BIM, men har lite hjärnspöken pga min cykel varit oregelbunden (27-33 dagar) sedan sonen föddes. Så nu känner jag mig bara nervös inför att testa imorgon om mensen inte kommit på morgonen. Tänk om jag bara har en 33 dagars cykel och har missat ÄL hel o hållet och därför inte alls är gravid och har inte ens varit i närheten....
-
Här beräknas ägglossningen vara i början av nästa vecka! Och då är det ju väldigt bra om de blir massa mys i helgen! ... Meeeen, vi ska bo i stuga med mina föräldrar och syskon med respektive fredag-söndag ???? tokigt! Vi får väl smyga ut i skogen eller nåt.. Alternativt en provhytt på gekås när vi är där ????
-
Ni kan väl gå in senare än dom andra skyll på magont ;)mmeli skrev 2015-06-11 21:16:33 följande:Här beräknas ägglossningen vara i början av nästa vecka! Och då är det ju väldigt bra om de blir massa mys i helgen! ... Meeeen, vi ska bo i stuga med mina föräldrar och syskon med respektive fredag-söndag ???? tokigt! Vi får väl smyga ut i skogen eller nåt.. Alternativt en provhytt på gekås när vi är där ????
-
Toaletten ;)mmeli skrev 2015-06-11 21:16:33 följande:Här beräknas ägglossningen vara i början av nästa vecka! Och då är det ju väldigt bra om de blir massa mys i helgen! ... Meeeen, vi ska bo i stuga med mina föräldrar och syskon med respektive fredag-söndag ???? tokigt! Vi får väl smyga ut i skogen eller nåt.. Alternativt en provhytt på gekås när vi är där ????
-
Okey :/ Det kan dröja ett tag, men i mitt fall så sjönk hcg relativt snabbt. Hade blankt test ca 4-5dar efter plusset.Symetrical skrev 2015-06-11 19:06:49 följande:Hmm. Ja, du. Den där kraftiga endagsblödningen jag fick var på äl+16, så typ v 4+2 borde det ju varit.
Har i alla fall beställt en massa gravtest för att kolla när hcg förmår gå ut kroppen. Innan dess blir det ju inga nya barn gjorda.
-
Jag är toksvullen om magen idag o d riktigt spänner. Ser ut som om jag e o femte månaden minst. Har bara gjort FET i ostimulerad cykel. Visserligen har jag känt smärtor i galltrakten men har ju ingen gallblåsa kvar? Ska ringa Huddinge imorgon.
-
Ussaka skrev 2015-06-11 20:31:44 följande:
Nu kom mensen på BIM+4 . Kändes väldigt gött faktiskt, inge roligt alls att vara över BIM och inte plussa.
Får se om det blir rätt på hormonerna denna månad så blir det kanske nytt försök om två veckor :)
ÄL ca 25 och BIM 9 juli...
Då har vi ÄL och BIM samma dag då. Får väl starta en juli-tråd ;)
-----------------
Jag har ÄL 24/6 och BIM 8/7. Finns en julitråd redan. See ya there ;) -
BIM idag, inget plus.. Mensen kommer nog senare idag eller imorn. Svårt att inte bli besviken :/ Lycka till ni som inväntar BIM :)