• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-11 22:44:37 följande:
    Okey :/ Det kan dröja ett tag, men i mitt fall så sjönk hcg relativt snabbt. Hade blankt test ca 4-5dar efter plusset.
    Oj, så fort! Men då fick du ut allt på en gång, eller? Är väl därför det tar tid för mig. Min kropp verkar liksom inte fatta vinken!
    Fick ju första (sjukt starka) plusset för 10 dagar sedan och imorgon är det två veckor sen störtblödningen och ändå ett hcg på 126 häromdagen. Suck.
  • skepparbarn
    Symetrical skrev 2015-06-11 19:06:49 följande:

Hmm. Ja, du. Den där kraftiga endagsblödningen jag fick var på äl+16, så typ v 4+2 borde det ju varit.

Har i alla fall beställt en massa gravtest för att kolla när hcg förmår gå ut kroppen. Innan dess blir det ju inga nya barn gjorda.

För att trösta lite (om det går) så hade jag negativt på mina tester redan 2-3 veckor efter vi förlorade sonen. Jag var i vecka 22. Så det ska nog inte påverka din nästa cykel om du har tur :) Hoppas du får plus snart igen
  • Symetrical
    skepparbarn skrev 2015-06-12 09:18:35 följande:
    För att trösta lite (om det går) så hade jag negativt på mina tester redan 2-3 veckor efter vi förlorade sonen. Jag var i vecka 22. Så det ska nog inte påverka din nästa cykel om du har tur :) Hoppas du får plus snart igen
    Tack för peppen, raring! Tror att segheten beror på att inte allt riktigt kommit ut än. Så kroppen vill liksom inte fatta vinken
    Blir till att ta utdrivningspiller på söndag om inget hänt innan dess!
  • Angdev
    Kvinna84a skrev 2015-06-12 08:01:57 följande:

BIM idag, inget plus.. Mensen kommer nog senare idag eller imorn. Svårt att inte bli besviken :/ Lycka till ni som inväntar BIM :)

Tog test i morse, inget direkt plus. Får ha is i magen och se om mensen kommer eller om man plussar sent...
  • mammaA93

Nu kom mensen på BIM -1 :(

Första gången någonsin som jag inte plussat på första försöket, vet att jag inte ens borde vara deppig med tanke på hur många det är som det tar år för, men ändå.. Sjukt besviken!

Ny ÄL blir 26/6!

• Malin 845

Äl+7 idag, testade och fick fram detta.. Ska jag testa på bim igen eller borde det synts idag? :(

• Kvinna84a
    Angdev skrev 2015-06-12 09:56:47 följande:

Tog test i morse, inget direkt plus. Får ha is i magen och se om mensen kommer eller om man plussar sent...

Ja ett litet hopp finns kvar men räknar med mens imorn så jag inte blir lika besviken ;)
  • 88therese

BIM+1 idag och ingen mens.
    Tog ett test nyss som visade negativt Rynkar på näsan
    Får väl vänta å se om mensen behagar komma snart...

• Det vackraste

Vad trist. :( Har ni hållt på ett tag?

Kvinna84a skrev 2015-06-12 08:01:57 följande:

BIM idag, inget plus.. Mensen kommer nog senare idag eller imorn. Svårt att inte bli besviken :/ Lycka till ni som inväntar BIM :)

Svar på tråden BIM juni 2015