-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Är på bim -3 idag och testade neg igår. Idag har jag fått en blödning, inte särskilt mycket alls och färskt blod. Hade lite brunt blod i förrgår.. Hoppas såklart jag fortfarande är gravid. Tänkte testa imorgon bitti på bim-2, får se bara om det är mensen så är på G lite tidigare. Hade jag äl tidigare då tror ni? Om man har kort cykel måste väl lutealfasen vara kortare än 14 dagar?
-
Hej alla goa tjejer här inne!
Tänkte uppdatera er lite angående min minst sagt märkliga situation.
Som jag misstänkte vart det ett tidigt missfall. Blöder mer nu, men har fått tabletter för att driva ut de sista resterna ifall inte allt vill komma ut av sig själv. Känner mig ändå väldigt tillfreds med situationen. Helt rätt tid på året att få missfall, om man nu skall få det nån gång. ????????
Dessutom hann jag som sagt var aldrig glädjas över plusset, då jag inte upptäckte det förrän efter min störtblödning förra helgen. :) -
Haha jo! :pSymetrical skrev 2015-06-11 10:23:29 följande:Men hörru! För oss som jobbar äl typ en månad senare än alla andra är väl ändå tiden mellan äl och mens betydligt mer skonsam!? Då har man i alla fall en säker dag att gå på!
Du har inte funderat på att börja med letrozol eller liknande för att stimulera follikelfasen och få tidigare äl..?
Hmm jag vet inte. Det kanske blir aktuellt med en undersökning iaf ifall det inte går vägen den här gången :) -
Jättetråkigt kära du :( Vilken vecka var det?Symetrical skrev 2015-06-11 17:51:58 följande:Hej alla goa tjejer här inne!
Tänkte uppdatera er lite angående min minst sagt märkliga situation.
Som jag misstänkte vart det ett tidigt missfall. Blöder mer nu, men har fått tabletter för att driva ut de sista resterna ifall inte allt vill komma ut av sig själv. Känner mig ändå väldigt tillfreds med situationen. Helt rätt tid på året att få missfall, om man nu skall få det nån gång. ????????
Dessutom hann jag som sagt var aldrig glädjas över plusset, då jag inte upptäckte det förrän efter min störtblödning förra helgen. :)
KRAM! -
nämen! Jag tycker om Symetrical att du ska testa om ett par dagar igen.. Kroppen spelar en konstiga spratt ibland!KaffeTös skrev 2015-06-11 11:37:06 följande:Ja BIM var idag. Det blödde väldigt mycket/kraftigt nu på morgonen, därför misstänker jag att det är mensen. Men kan genombrottsblödningar verkligen vara så kraftiga? hur många dagar blödde du när du fick det? Hoppas ju att det kan vara det jag fick nu men känns som att det är lönlöst att hoppas mer...
Samtidigt tyckte jag ändå mina svaga tester var tydliga, speciellt IRL och vännerna såg plus direkt på mina tester och misstänker därför tidigt missfall eller biokemisk graviditet snarare än mens. Men vem vet.. -
Har bim den 21
-
Hmm. Ja, du. Den där kraftiga endagsblödningen jag fick var på äl+16, så typ v 4+2 borde det ju varit.mikamon skrev 2015-06-11 18:17:17 följande:Jättetråkigt kära du :( Vilken vecka var det?
KRAM!
Har i alla fall beställt en massa gravtest för att kolla när hcg förmår gå ut kroppen. Innan dess blir det ju inga nya barn gjorda.
-
Jag hoppas ju så innerligt att jag är gravid ändå men det känns som att greppa efter halmstrån tyvärr :(linnsanbelle skrev 2015-06-11 18:38:45 följande:nämen! Jag tycker om Symetrical att du ska testa om ett par dagar igen.. Kroppen spelar en konstiga spratt ibland!
-
Nu kom mensen på BIM+4 . Kändes väldigt gött faktiskt, inge roligt alls att vara över BIM och inte plussa.
Får se om det blir rätt på hormonerna denna månad så blir det kanske nytt försök om två veckor :)
ÄL ca 25 och BIM 9 juli... -
Då har vi ÄL och BIM samma dag då. Får väl starta en juli-tråd ;)Ussaka skrev 2015-06-11 20:31:44 följande:Nu kom mensen på BIM+4 . Kändes väldigt gött faktiskt, inge roligt alls att vara över BIM och inte plussa.
Får se om det blir rätt på hormonerna denna månad så blir det kanske nytt försök om två veckor :)
ÄL ca 25 och BIM 9 juli...