• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • malre
    KaffeTös skrev 2015-06-11 11:37:06 följande:
    Ja BIM var idag. Det blödde väldigt mycket/kraftigt nu på morgonen, därför misstänker jag att det är mensen. Men kan genombrottsblödningar verkligen vara så kraftiga? hur många dagar blödde du när du fick det? Hoppas ju att det kan vara det jag fick nu men känns som att det är lönlöst att hoppas mer...

Samtidigt tyckte jag ändå mina svaga tester var tydliga, speciellt IRL och vännerna såg plus direkt på mina tester och misstänker därför tidigt missfall eller biokemisk graviditet snarare än mens. Men vem vet..
    Hoppas på det bästa,jobbigt att inte veta.
    Vad är en biokemisk graviditet? Jag kanske borde veta det, men har ingen aning :( det dyker upp nya saker hela tiden....
  • KaffeTös
    malre skrev 2015-06-11 11:39:44 följande:

Hoppas på det bästa,jobbigt att inte veta.

Vad är en biokemisk graviditet? Jag kanske borde veta det, men har ingen aning :( det dyker upp nya saker hela tiden....

Det är en mycket tidig graviditet och missfall som man får typ samtidigt som man plussar.

Känner mig så dum. Kände på tappen igårkväll och var alldeles öm och imorse började det blöda. Hoppas dock att det är mensen bara och inget tidigt missfall.
  • NellieMeja

Fick negativt på gravtest på bim-1. Men är nu på bim+4. Har trott att mensen har vart på gång fler gånger denna veckan fick lite ljus rosa på pappret här om dagen.men nopp den har inte dykt upp än. Har den inte kommit på lördag ska jag testa å hoppas att min kropp inte spelar mig ett spratt att jag är i klimateriet eller något sånt kul.

• Ashurst Klara
    Maka94 skrev 2015-06-10 20:42:33 följande:
    Vi kan ju försöka hålla det iallafall hehe :)
    Ha ha. Precis =)

Hur känns det i kroppen för dig? Känns det som att du kanske är gravid? Några symptom?
  • Symetrical
    KaffeTös skrev 2015-06-11 11:37:06 följande:
    Ja BIM var idag. Det blödde väldigt mycket/kraftigt nu på morgonen, därför misstänker jag att det är mensen. Men kan genombrottsblödningar verkligen vara så kraftiga? hur många dagar blödde du när du fick det? Hoppas ju att det kan vara det jag fick nu men känns som att det är lönlöst att hoppas mer...

Samtidigt tyckte jag ändå mina svaga tester var tydliga, speciellt IRL och vännerna såg plus direkt på mina tester och misstänker därför tidigt missfall eller biokemisk graviditet snarare än mens. Men vem vet..
    Skulle också tippa på tidigt missfall isf.
    Jag blödde nästan exakt som min vanliga mens, ungefär lila mycket och en 3-4 dagar. Hade som vanligt lite mensvärk, men inget extremt. Hade inte en tanke på att det kunde vara något annat än mensen! Dock var det ju bara 8 dagar efter äl (har jämt så kort lutealfas) och eftersom du redan fått svagt positivt på gravtest lär ditt ägg ha fäst redan för ett tag sedan, men det kan vara som så att kroppen inte riktigt fattat att den är gravid än och därför ger dig en "vanlig mens". Du har inte koll på din temp!? Isf borde den sjunka om det är mensen och stanna kvar högre om det inte är det.
  • KaffeTös
    Symetrical skrev 2015-06-11 13:10:07 följande:

Skulle också tippa på tidigt missfall isf.

Jag blödde nästan exakt som min vanliga mens, ungefär lila mycket och en 3-4 dagar. Hade som vanligt lite mensvärk, men inget extremt. Hade inte en tanke på att det kunde vara något annat än mensen! Dock var det ju bara 8 dagar efter äl (har jämt så kort lutealfas) och eftersom du redan fått svagt positivt på gravtest lär ditt ägg ha fäst redan för ett tag sedan, men det kan vara som så att kroppen inte riktigt fattat att den är gravid än och därför ger dig en "vanlig mens". Du har inte koll på din temp!? Isf borde den sjunka om det är mensen och stanna kvar högre om det inte är det.

Nej jag har tyvärr inte koll på tempen. Tänker hantera detta som mens och fortsätta försöka vid nästa ÄL och hoppas på bättre lycka då! :)
  • Maka94
    Ashurst Klara skrev 2015-06-11 12:45:32 följande:

Ha ha. Precis =)

Hur känns det i kroppen för dig? Känns det som att du kanske är gravid? Några symptom?

Har just haft ÄL för några dagar sedan, idag när jag låg på soffan kände jag en durrande/vibrerande känsla i livmodern några sekunder som sedan släppte och då fick jag en helmysko känsla i hela kroppen. Går inte att förklara.. Vet dock inte om det kan vara något :)
  • Anna09

Jag provade testa i morse är på BIM-4 så räknar inte med något då jag förra gången plussade jätte svagt på BIM+4. Men det fanns inte ett tecken till två streck. Men känner någon ilande känsla i äggstockarna. men kan inte riktigt säga att det är mensvärk. utan mer obehagligt. Med min son så kände jag ingenting innan jag kissade. Så man vet aldrig. 

• miachr78

Är på äl+6. Ni som är ungefär där har ni börjat känna av några tecken? Jag kände som en brännande känsla idag och sen lite molvärk. Annars har det inte varit något.

• Malin 845
    miachr78 skrev 2015-06-11 15:34:10 följande:

Är på äl+6. Ni som är ungefär där har ni börjat känna av några tecken? Jag kände som en brännande känsla idag och sen lite molvärk. Annars har det inte varit något.

Hej! Är på äl + 6 och har molnande värk i magen och sticker nere vid ryggen. Har också väldigt svullen mage. När ska du testa?
Svar på tråden BIM juni 2015