• Anonym (Sambon)

Älskar min killes kuk

Min sambo har en helt vanlig kuk på 15-16 cm i längd och jag tror att han sa att den var 11,5cm runt om. Han är den absolut skönaste jag haft sex med.

Ville få detta sagt då det skrivs så mycket om storlekar här inne. Skulle inte byta ut hans kuk mot någon annans i hela världen. Den är perfekt! Och snygg

• Svar på tråden Älskar min killes kuk
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-25 14:04:32 följande:

Om den metmasken är den skönaste som du har haft så måste jag fråga, hur många har du varit med?

Nu är ju inte jag ts, men det där är bland mina favvo-storlekar med och jag har varit med runt 80-pers. Skulle jag uppskatta en snitt stl så ligger nog de flesta killar på mellan 16-18 cm i längd, omkrets o vinkel varierar. Skulle tippa på mellan 12-13 i omkrets. Många har varit över "medel" men jag föredrar runt 16 alla dar i veckan. Perfekt stl och man kan ha mycket mer och vildare sex eftersom man slipper få för ont. :)
  • Anonym ((O))
    Anonym (K32) skrev 2015-05-25 14:04:32 följande:

Om den metmasken är den skönaste som du har haft så måste jag fråga, hur många har du varit med?

Du verkar vara en riktig fjant. Ville bara säga det
  • Anonym (Sambon)

Här har hänt grejer :) jo detta är helt sant. Jag älskar både hans längd och omkrets. Jag önskar inte en millimeter extra på något håll. En tidigare partner var ganska grov. 14-15 kanske runt om. Jag hade svårare att "krama" om honom och det är så jag lättast får orgasm. Sen har jag varit med en man som hade som en Colaburk. Men där sa jag stopp. Det var inte ens lönt att försöka :)

Min partner nu är den jag får orgasm enbart via penetration.

• Anonym ((O))
    Anonym (Sambon) skrev 2015-05-25 16:37:39 följande:

Här har hänt grejer :) jo detta är helt sant. Jag älskar både hans längd och omkrets. Jag önskar inte en millimeter extra på något håll. En tidigare partner var ganska grov. 14-15 kanske runt om. Jag hade svårare att "krama" om honom och det är så jag lättast får orgasm. Sen har jag varit med en man som hade som en Colaburk. Men där sa jag stopp. Det var inte ens lönt att försöka :)

Min partner nu är den jag får orgasm enbart via penetration.

Det är inte ett dugg konstigt heller att du tycker den är perfekt. Det är en fullt genomsnittlig kuk som de flesta tjejer föredrar.
  • Anonym (Sambon)
    Anonym ((O)) skrev 2015-05-25 16:44:11 följande:

Det är inte ett dugg konstigt heller att du tycker den är perfekt. Det är en fullt genomsnittlig kuk som de flesta tjejer föredrar.

JAG vet detta:) gjorde tråden mest för att osäkra killar lätt kan få en skev bild om dem skulle hitta hit till familjelivs forum. I andra trådar.
  • Anonym (K32)
    Anonym ((O)) skrev 2015-05-25 16:44:11 följande:
    Det är en fullt genomsnittlig kuk som de flesta tjejer föredrar.
    Det gör dom ju dock inte, ta bara en koll i majoriteten kuktrådar som finns här eller på andra forum så ser du snabbt att dom flesta föredrar 18x14+, samma sak på div kontaktsidor, där har "medelutrustade" inte någon vidare chans att lyckas.
  • Dr Nail
    Anonym (K32) skrev 2015-05-25 17:21:10 följande:
    Det gör dom ju dock inte, ta bara en koll i majoriteten kuktrådar som finns här eller på andra forum så ser du snabbt att dom flesta föredrar 18x14+, samma sak på div kontaktsidor, där har "medelutrustade" inte någon vidare chans att lyckas.
    Fast jag tror att du har noll koll på vad de föredrar, därför att du hämtar din statistik från mycket snäva källor :) Dina kontaktsidor för BBC-dyrkare förvirrar dig angående hur verkligheten ser ut.
  • Anonym (K32)
    Dr Nail skrev 2015-05-25 17:49:51 följande:
    Fast jag tror att du har noll koll på vad de föredrar, därför att du hämtar din statistik från mycket snäva källor :) Dina kontaktsidor för BBC-dyrkare förvirrar dig angående hur verkligheten ser ut.

Det är inte mina enda "källor", jag baserar det även på mina mina egna erfarenheter efter att ha varit sexuellt aktiv i 14 år. Sen har ämnet kommit upp vid ett flertal tillfällen under div sammankomster och där har samtliga tjejer sagt samma sak.

Sen är jag f.ö ganska övertygad om att det som kvinnor skriver på mer eller mindre alla forum där sex diskuteras speglar "verkligheten" bättre då dom är anonyma där, i "verkligheten" så är kvinnor mindre ärliga med detta då dom inte vill såra någon.

• Anonym ((O))
    Anonym (K32) skrev 2015-05-25 17:21:10 följande:

Ställ upp 10 erfarna tjejer som får välja mellan en medelututrustad och en väldigt storkukad. Kan lova att 8 av 10 tjejer väljer den medelutrustade. Dock om det är ett ONS kanske flera väljer den storkukade.
Svar på tråden Älskar min killes kuk