• Anonym (Sambon)

Älskar min killes kuk

Min sambo har en helt vanlig kuk på 15-16 cm i längd och jag tror att han sa att den var 11,5cm runt om. Han är den absolut skönaste jag haft sex med.

Ville få detta sagt då det skrivs så mycket om storlekar här inne. Skulle inte byta ut hans kuk mot någon annans i hela världen. Den är perfekt! Och snygg

• Svar på tråden Älskar min killes kuk
  • Anonym (20)

Min sambos är 21 cm och tro mig efter flera killar med "standard" längd så e hans en gåva till kvinnan (mig) Hihhi  ;) 

• Anonym (K32)
    Anonym (bra) skrev 2015-05-26 12:29:07 följande:
    Tänker du svara på mitt inlägg, eller är dina argument för svaga?

Jag håller inte med ditt inlägg, jag är skapligt säker på att dom flesta erfarna kvinnorna har ett ganska bra hum om hur stora kukarna dom är med är då dom med största sannolikhet tidigare har mätt ett flertal kukar, något som f.ö inte alls är direkt ovanligt.

Av dom 16 st som jag har varit med så har faktiskt 6 stycken velat mäta min kuk som ligger på 19x14.5. Jag kan även tillägga att samtliga har blivit väldigt glatt överraskade när kalsongerna väl har åkt av, och det som vissa har sagt bör jag nog inte skriva här då det med största sannolikhet skulle förvärra vissas komplex. 

• Anonym (Jodå)
    Anonym (20) skrev 2015-05-26 14:50:46 följande:

Min sambos är 21 cm och tro mig efter flera killar med "standard" längd så e hans en gåva till kvinnan (mig) Hihhi  ;) 

Ja, även vi kvinnor är ju olika stora.. :)
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Sambon) skrev 2015-05-20 09:38:04 följande:

Min sambo har en helt vanlig kuk på 15-16 cm i längd och jag tror att han sa att den var 11,5cm runt om. Han är den absolut skönaste jag haft sex med.

Ville få detta sagt då det skrivs så mycket om storlekar här inne. Skulle inte byta ut hans kuk mot någon annans i hela världen. Den är perfekt! Och snygg

Vad vill du med tråden?

Att män med små medelkukar ska få reda på att det i alla fall existerar någon enstaka kvinna som föredrar en liten medelkuk? Det ändrar dock inte det faktum att det är män med stora kukar som får komplimanger för sin kuk, positiva reaktioner och miner när en kvinna första gången ser deras kuk, får vara med och knulla med par, gangbangs och andra porriga konstellationer i extremt mycket högre utsträckning och har ungefär 10000 ggr lättare att hitta sexintresserade kk på sexkontaktsidor och via kvinnors rykten m.m.
  • hallainteme

Min like har typ 12 cm och den passar mig perfekt. Hans storlek passar mig perfekt. Större kukar är jobbiga att ha sex med...

• Anonym (Jodå)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2015-05-26 21:04:43 följande:

Vad vill du med tråden?

Att män med små medelkukar ska få reda på att det i alla fall existerar någon enstaka kvinna som föredrar en liten medelkuk? Det ändrar dock inte det faktum att det är män med stora kukar som får komplimanger för sin kuk, positiva reaktioner och miner när en kvinna första gången ser deras kuk, får vara med och knulla med par, gangbangs och andra porriga konstellationer i extremt mycket högre utsträckning och har ungefär 10000 ggr lättare att hitta sexintresserade kk på sexkontaktsidor och via kvinnors rykten m.m.

Ja, som jag har skrivit i den här tråden tidigare så föredrar jag också mellan 15 till 16 cm men jag ska erkänna att kollar jag på porrfilm eller så så ser jag gärna stora kukar o även på bilder osv men jag vill verkligen inte ha de så i verkligheten .. Se och känna är helt olika saker för mig . För mig är en stor kuk en eggande tanke men det är inte genomförbart i verkligheten och det begränsar mig fruktansvärt att ha sex med en kille som har stor kuk ..
  • Anonym ((O))
    Anonym (Realistkuken) skrev 2015-05-26 21:04:43 följande:

Vad vill du med tråden?

Nästa fjant här. Tja mår du bra eller?
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym ((O)) skrev 2015-05-26 21:26:22 följande:
    Nästa fjant här. Tja mår du bra eller?
    Jag konstaterar faktum. Vad gör du, förutom att angripa mig med fula ord?
  • Anonym ((O))
    Anonym (Realistkuken) skrev 2015-05-26 21:45:39 följande:

Jag konstaterar faktum. Vad gör du, förutom att angripa mig med fula ord?

Dricker kaffe och äter en kanelbulle
  • Anonym (K32)
    Anonym (Jodå) skrev 2015-05-26 21:26:13 följande:
    Ja, som jag har skrivit i den här tråden tidigare så föredrar jag också mellan 15 till 16 cm
    Du och TS tillhör en grav minoritet. Av ren nyfikenhet så måste jag fråga, har detta ämnet kommit upp bland dina kvinnliga vänner någon gång? Om så, vad sades där?
Svar på tråden Älskar min killes kuk