• Anonym (Sambon)

Älskar min killes kuk

Min sambo har en helt vanlig kuk på 15-16 cm i längd och jag tror att han sa att den var 11,5cm runt om. Han är den absolut skönaste jag haft sex med.

Ville få detta sagt då det skrivs så mycket om storlekar här inne. Skulle inte byta ut hans kuk mot någon annans i hela världen. Den är perfekt! Och snygg

• Svar på tråden Älskar min killes kuk
  • Rolfarsson
    Anonym (Jodå) skrev 2015-05-25 20:20:31 följande:
    Men generellt så har väldigt många haft ca 17-18, både enligt sig själva och enligt mitt ögonmått samt om jag jämfört hur det känns.. 

Jag betvivlar faktiskt inte detta alls, män med stora kukar är med största sannolikhet dom som ligger runt mer då män med 15 och nedåt oftast lider av peniskomplex, vilket inte är så konstigt.

Jag har både sett och pratat med andra promiskuösa kvinnor som har sagt mer eller mindre samma sak som dig.

• Anonym ((O))
    Anonym (K32) skrev 2015-05-25 21:04:18 följande:

Det beror väll på hur stor vi pratar om. Jag kan sätta båda mina fötter och händer på att 8 av 10 kvinnor skulle välja en 16-18x14-15 framför en 13-15x10-12 (medel), detta fattar du nog med.

Nånstans däremellan är den perfekta storleken för majoriteten kvinnor. Dvs 15-16x12-13. Det är inte mer än så, tro mig.
  • Anonym (Robert)
    Anonym (bra) skrev 2015-05-25 18:43:59 följande:
    Som fysikerstudent och rationellt tänkande människa, tycker jag det är motbjudande med ett sådant icke-empiriskt tänkande. Det är anledningen till att skit som religioner fortfarande existerar, eller att miljoner har tjänats på Aloe Vera och gojibär.

Du inser att mätfelet är enormt med så begränsad mätdata som "dina egna erfarenheter". Du förstår kanske också att en felaktig uppskattning av storleken kommer att leda till ett systematiskt fel, som inte kommer att åtgärdas av upprepade uppskattningar. 

Dessa forum som du besöker ger ett urval som är så biased att det inte kan bidra till någon som helst stöd för dina påståenden. Besök en gay-klubb och fråga männen om de gillar män eller kvinnor. Dra sedan en slutsats om hur stor andel av den totala befolkningen av män som är hetero resp. homo. 

Till detta kan tilläggas att kvinnor har lika bra uppfattning om kukstorleksmått som killar har på bröststorleksmått. Ingen. Överdrivna mått sprids. Dessutom kommer män med större storlekar förmodligen att vara mer benägna att skriva om sina storlekar. Anonymt skryt på internet, bokstavligen ett försök att förlänga e-penisen. "Medel"storleken kommer att bli förvriden, och kvinnor tror sedan att de vet vad medel är. Och förstås så är majoriteten av de kvinnor som cirkulerar på kuktrådar med största sannolikhet de med preferenser. 

Som en parentes kan tilläggas att preferenser helt sakna betydelse när attraktion uppstår. Så länge inget är extremt utanför normalspannet kommer det att vara helt oväsentligt. Detta är förstås min åsikt, men jag är rätt säker på att de flesta håller med mig här.
    Tack för ett bra inlägg. Mycket bättre än så här kan det inte sägas.
  • Anonym (bra)
    Anonym (Robert) skrev 2015-05-25 21:28:34 följande:
    Tack för ett bra inlägg. Mycket bättre än så här kan det inte sägas.
    Tack. Hade själv en del komplex för några år sedan, eftersom jag var väldigt sen i puberteten. Tycker att det är viktigt att skriva lite i såna här trådar då och då, i hopp om att andra i liknande situation kan släppa det.
  • Anonym (Jodå)
    Rolfarsson skrev 2015-05-25 21:09:24 följande:

Jag betvivlar faktiskt inte detta alls, män med stora kukar är med största sannolikhet dom som ligger runt mer då män med 15 och nedåt oftast lider av peniskomplex, vilket inte är så konstigt.

Jag har både sett och pratat med andra promiskuösa kvinnor som har sagt mer eller mindre samma sak som dig.

Fast, räknas 17-18 som "stor," är det inte bara större än medel? Stor tänker man ju på de där stackarna som drar 19-23cm.. Men ja, jag förstår hur du menar. Fast, många av de med 17-18cm var nog inte de som "låg runt mycket".. Så jag vet inte hur du tänker riktigt, men hur som.. :)
  • Anonym ((O))

Ja det är väldigt synd. Finns många bra grabbar där hemma som ligger inom normalspannet men inte vågar ha sex (kukkomplex). När de i själva verket kan tillfredsställa vilken kvinna som helst. Men porren och mycket vad som skrivs (felaktig fakta) gör att de undviker och låser in sig själva. Skeva värld

• Anonym (Sambon)

Kan berätta att jag igår var med om något jag aldrig varit med om tidigare. Vi låg och lyssnade på musik och hånglade länge i soffan. Väl i sovrummet så slet han av mig mina kläder och kom in i mig bakifrån. Jag kom på mindre än en minut. Av enbart penetrarion. Det har visserligen hänt innan med honom men aldrig att det gått så fort.

• Anonym (K32)
    Anonym ((O)) skrev 2015-05-25 21:21:58 följande:
    Nånstans däremellan är den perfekta storleken för majoriteten kvinnor. Dvs 15-16x12-13. Det är inte mer än så, tro mig.

Vad baserar du detta på? Det går nämligen emot vad mer eller mindre alla tjejer som jag har pratat med om detta i "verkligheten" har sagt, vilket är en del. Det går även emot dom tusentals trådar och posts som jag har läst av kvinnor på forum och kontaktsidor genom åren.

Jag hittade f.ö denna tråden efter ett snabbt sök och där föredrar över 50% en kuk över 16 cm, detta är bara en av många trådar här med liknande resultat.

www.familjeliv.se/forum/thread/58547607-kvinna-hur-stor-kuk-foredrar-du

Tro mig, jag önskar att det du säger skulle ha varit sant men sanningen är tyvärr inte sådan, något även försäljningen av enbart penetrerande dildos visar.

• Anonym (bra)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-26 11:38:53 följande:

Vad baserar du detta på? Det går nämligen emot vad mer eller mindre alla tjejer som jag har pratat med om detta i "verkligheten" har sagt, vilket är en del. Det går även emot dom tusentals trådar och posts som jag har läst av kvinnor på forum och kontaktsidor genom åren.

Jag hittade f.ö denna tråden efter ett snabbt sök och där föredrar över 50% en kuk över 16 cm, detta är bara en av många trådar här med liknande resultat.

Tro mig, jag önskar att det du säger skulle ha varit sant men sanningen är tyvärr inte sådan, något även försäljningen av enbart penetrerande dildos visar.

Tänker du svara på mitt inlägg, eller är dina argument för svaga?
  • Anonym ((O))
    Anonym (K32) skrev 2015-05-26 11:38:53 följande:

Precis som dig! Egna erfarenheter, pratat med kvinnor, läst på vettiga forum. De mest sålda dildosarna ligger i snitt på 4.1 cm i diameter. Vilket bör ge en omkrets på ca 11-13 cm. Därför mina mått stämmer? Kvinnor gillar inte när kukar slår i tappen vilket långa kukar gör. Kvinnor gillar inte när kukarna är för tjocka, finns inget spelrum. Medel är bäst och kommer förbli så. Sen finns det MASSOR av kvinnor som gillar stort respektive smått. Verkar som vi lever i 2 olika världar. Men jag respekterar vad du vet/hört.
Svar på tråden Älskar min killes kuk