• Anonym (Sambon)

Älskar min killes kuk

Min sambo har en helt vanlig kuk på 15-16 cm i längd och jag tror att han sa att den var 11,5cm runt om. Han är den absolut skönaste jag haft sex med.

Ville få detta sagt då det skrivs så mycket om storlekar här inne. Skulle inte byta ut hans kuk mot någon annans i hela världen. Den är perfekt! Och snygg

• Svar på tråden Älskar min killes kuk
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-26 22:44:56 följande:

Du och TS tillhör en grav minoritet. Av ren nyfikenhet så måste jag fråga, har detta ämnet kommit upp bland dina kvinnliga vänner någon gång? Om så, vad sades där?

Varför tror du att vi tillhör en minoritet? Ja, ämnet har kommit upp och skulle uppskatta att i snitt 80% säger likadant.. Runt 16, kanske 17cm på sin höjd..
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2015-05-26 21:04:43 följande:

Vad vill du med tråden?

Att män med små medelkukar ska få reda på att det i alla fall existerar någon enstaka kvinna som föredrar en liten medelkuk? Det ändrar dock inte det faktum att det är män med stora kukar som får komplimanger för sin kuk, positiva reaktioner och miner när en kvinna första gången ser deras kuk, får vara med och knulla med par, gangbangs och andra porriga konstellationer i extremt mycket högre utsträckning och har ungefär 10000 ggr lättare att hitta sexintresserade kk på sexkontaktsidor och via kvinnors rykten m.m.

Om det nu är så som du säger, varför måste du hävda dig på det där otrevliga, opedagogiska sättet i en tråd som handlar om dessa "små medelkukar" för? Vad måste du bevisa?
  • Anonym ((O))

Jag tycker K32 ska sätta på Realistkuken i de hål han har. Sen får Realistkuken ge en bedömning hur skönt det verkligen var med en jättekuk. Det vore kanon. Förlåt börjar bli lite trött. Ska lämna er ifred

• Anonym (Jättekuk)
    Anonym ((O)) skrev 2015-05-26 23:04:48 följande:

Jag tycker K32 ska sätta på Realistkuken i de hål han har. Sen får Realistkuken ge en bedömning hur skönt det verkligen var med en jättekuk. Det vore kanon. Förlåt börjar bli lite trött. Ska lämna er ifred

Låter som en utmärkt ide :) men är det inte att ta i lite att kalla 19x14.5 en jättekuk??
  • Anonym ((O))
    Anonym (Jättekuk) skrev 2015-05-26 23:11:52 följande:
    Låter som en utmärkt ide :) men är det inte att ta i lite att kalla 19x14.5 en jättekuk??
    För mig är det de. Men jag har ju bara en medelkuk som inga kvinnor tydligen föredrar, haha.
  • Anonym (K32)
    Anonym (Jodå) skrev 2015-05-26 22:48:33 följande:
    Varför tror du att vi tillhör en minoritet? 

Läs mina tidigare kommentarer, och jag tror inte, jag vet.

Haha, tack för ett gott skratt!Skrattande Det är dock en markant skillnad på ett anus och en vagina.

Anonym ((O)) skrev 2015-05-26 23:15:07 följande:
    För mig är det de. Men jag har ju bara en medelkuk som inga kvinnor tydligen föredrar, haha.

Vadå "inga"? Vem har påstått det? Det finns, dom är dock skapligt sällsynta.

• Anonym (swoschsnappschnopp!)

Själv hade jag vuxit mig en 15 cm kuk. Men sen i början av min sexualdebut så råkade jag och tjejen jag låg med tajma fel, och så knakade den till i roten, fick jätte problem att bli sådär stenhård som jag brukade bli. Slutade ju inte där, körde för fort och hamna snett och jippi, först böjd åt ena, gick ett par månader och klantig som man är gör man om samma sak igen, sne åt andra hållet. Kan ju bara garva åt det i efterhand, hur jävla sämst får man bli. Hade också en liten cysta vid strängen där förhuden börjar, den har vuxit från storleken på ett litet gruskorn till storleken på en böna. Dessutom har jag rökt cigaretter en stor del av livet. Nu har jag en på knappt 12 cm, kan knappt få stånd, är inte ens skönt att knulla för det tar typ 10 minuter att bli ordentligt hård, sen gåre fort som fan för jag känner inte ett skit till en början sen kommer all känsel tillbaka och så släpper det på samma. Det är mest obehagligt och känns så pinsamt och förnedrande att visa mig själv. Ser ut som jabba the hut i förhuds format hahaha. Känns som att det inte ens är värt besväret... Men ibland har man ju tur att träffa tjejer som faktiskt inte alls har nåt problem med mig, utan tycker det är helt ok, om det inte är så att dom säger det för min skull... det uppskattas ju iaf. 

Det finns inget jobbigare för en kille ska ni tjejer veta, än att inte kunna erbjuda er det bästa sexet, den perfekta kuken, när vi älskar er så sjukt mycket. (Oavsett hur man ser ut, så vill man ju ha den perfekta för den man älskar). - Dock inte så mycket man kan göra åt det.

Det här inlägget är inte för att deppa ner utan mer för att dela med mig av hur det kan vara för killar, stora, små, hur fan vi än ser ut. Precis som det är för tjejer med små, stora, bröst, ingen rumpa, stor rumpa, oavsett. 

Jag försöker se det från den ljusa sidan, jag hade mitt roliga.

Vet inte om det här var så relevant men ja... 

• Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Jodå) skrev 2015-05-26 22:54:15 följande:
    Om det nu är så som du säger, varför måste du hävda dig på det där otrevliga, opedagogiska sättet i en tråd som handlar om dessa "små medelkukar" för? Vad måste du bevisa?
    Vad jag måste bevisa? Att det inte är som TS säger att man ska skatta sig lycklig för att man ar en liten medelkuk, det är väldigt få kvinnor som föredrar det. Jag gillar inte när man försöker påskina att något är på ett annat sätt än det verkligen är. En kraftig majoritet av kvinnorna föredrar en kuk en bit över medel och uppåt. Varför hymla om det? 
  • Anonym (bra)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-26 23:26:23 följande:

Läs mina tidigare kommentarer, och jag tror inte, jag vet.

Haha, tack för ett gott skratt!Skrattande Det är dock en markant skillnad på ett anus och en vagina.

Vadå "inga"? Vem har påstått det? Det finns, dom är dock skapligt sällsynta.

Vad har du att säga om de vetenskapliga studierna som har utförts?
Svar på tråden Älskar min killes kuk