• Anonym (Sambon)

Älskar min killes kuk

Min sambo har en helt vanlig kuk på 15-16 cm i längd och jag tror att han sa att den var 11,5cm runt om. Han är den absolut skönaste jag haft sex med.

Ville få detta sagt då det skrivs så mycket om storlekar här inne. Skulle inte byta ut hans kuk mot någon annans i hela världen. Den är perfekt! Och snygg

• Svar på tråden Älskar min killes kuk
  • SamanthaJ

Vad trött jag blir när killar tror att man måste ha en monsterkuk för att tillfredsställa en tjej. Så är det inte. Visst, en kuk är inte helt oviktig när man har sex så klart. Men det finns mycket annat som är viktigare. Sen är det faktiskt rätt olika vad man föredrar. För min del föredrar jag ingen jätte kuk. Ser jag en kuk på typ 20 cm så känner jag hur fittan torkar ihop helt ärligt. Låter elakt, men är helt enkelt för att jag vet att det kommer göra ONT. 

• Anonym (K32)
    Anonym (bra) skrev 2015-05-26 23:37:48 följande:
    Vad har du att säga om de vetenskapliga studierna som har utförts?

Om penisstorlek? Om så, vad har dom med vad kvinnor föredrar att göra? 

SamanthaJ skrev 2015-05-27 00:16:52 följande:

För min del föredrar jag ingen jätte kuk. Ser jag en kuk på typ 20 cm så känner jag hur fittan torkar ihop helt ärligt. Låter elakt, men är helt enkelt för att jag vet att det kommer göra ONT. 

Då har du inte varit med en utrustad som vet hur man använder den. Jag har bara orsakat smärta vid ett fåtal tillfällen med mina 19 cm.

• Anonym (JK)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-27 01:06:22 följande:

För min del föredrar jag ingen jätte kuk. Ser jag en kuk på typ 20 cm så känner jag hur fittan torkar ihop helt ärligt. Låter elakt, men är helt enkelt för att jag vet att det kommer göra ONT. 

Då har du inte varit med en utrustad som vet hur man använder den. Jag har bara orsakat smärta vid ett fåtal tillfällen med mina 19 cm.

Kan bara hålla med K32, vet man hur man använder den, värmer upp med långt förspel och inte kör så hårt man kan i alla ställningar så blir det sällan några problem. Jag har ungefär samma längd men grövre.
  • Cl4udio

Jah har jättekuk o efter 6 år kan min sambo ta den i tvåan utan att ha varit särskilt kåt innan (vid snabbisar). Lite glidmedel o den går hela vägen in direkt. Mycket belönande efter så många år av hard work o se ett sånt resultat!

• Anonym (15cm)

Gillar tjejer som gillar killar. Skulle aldrig kunna sortera in en kvinna beroende på hur hon är skapt. 
    Ni flickor som har problem med små kukar prova Susanne Lanefelt knip:
    ">

Hon visste hur man kniper
    Hjälper inte det så sitter nog felet i erat huvud och inte mellan benen på killen.

Nöjd med mina 15 cm.

• Anonym (Jodå)
    Anonym (K32) skrev 2015-05-26 23:26:23 följande:

Läs mina tidigare kommentarer, och jag tror inte, jag vet.

Anonym ((O)) skrev 2015-05-26 23:04:48 följande:

Jag tycker K32 ska sätta på Realistkuken i de hål han har. Sen får Realistkuken ge en bedömning hur skönt det verkligen var med en jättekuk. Det vore kanon. Förlåt börjar bli lite trött. Ska lämna er ifred

Haha, tack för ett gott skratt!Skrattande Det är dock en markant skillnad på ett anus och en vagina.

Vadå "inga"? Vem har påstått det? Det finns, dom är dock skapligt sällsynta.

Jo, jag har läst vad du skrivit, men jag är ju av uppfattningen att jag och mina väninnor som föredrar 15-16, högst 17, tillhör majoriteten.. Så.. Vi kommer nog aldrig få reda på sanningen. Man kan ju ha turen/oturen att råka prata med just sådana som föredrar det ena eller andra. Precis som att jag beserar "medel-stl" på penis på de som jag varit med och jag verkar ju ha sprungit på många som ligger över medel, och då blir det "mitt" medel..
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (15cm) skrev 2015-05-27 09:33:13 följande:

Gillar tjejer som gillar killar. Skulle aldrig kunna sortera in en kvinna beroende på hur hon är skapt. 
    Ni flickor som har problem med små kukar prova Susanne Lanefelt knip:
    ">

Hon visste hur man kniper
    Hjälper inte det så sitter nog felet i erat huvud och inte mellan benen på killen.

Nöjd med mina 15 cm.

Det är just det där det handlar om för min del. Varför en "stor" kul inte är lika skön,(inte bara för att den gör ont) för att fittan får helt enkelt inte nåt utrymme att knipa/krama om den och det är ju just dom musklerna/pulserandet som gör att man (jag iaf) kommer lättare..
  • Anonym (hrrm)
    Anonym ((O)) skrev 2015-05-25 18:34:06 följande:

Alltså sök på medelpenisen GOOGLE. Så tröttsamt att läsa att det behövs 17-20×13×16 för att man ska kunna göra en tjej nöjd. Att dom inte ens känner av nånting som är mindre. Är ni trötta i huvudet elr, seriöst?

Endast vid ordentlig fylla (el annan drog) kan hon uppleva att hon inte känner nåt, då kan något större och hårdare kännas bättre. Typ ons aspackad, inget att bry sig om!
  • Anonym (bra)

Fick för mig att vi diskuterade medelstorleken. Brukar vara det som diskuteras.

Förstår dock hur det ligger till nu. Du söker bekräftelse för att du har den "bästa" storleken. Det är därför som du skriver inlägg som "Hur kan du vara nöjd med den där metmasken?". Såna inlägg bidrar mer till att förvrida kukmått på forumen jämfört med riktiga mått, vilket förstås hjälper ditt syfte. Dessutom kan jag tänka mig att du får nån slags kick av att håna vanliga kukar, eftersom det får dig att känna dig bättre, i enlighet med vanföreställningen "större är bättre". De flesta tjejer föredrar dock en normalt proportionerad kropp jämfört med mr. Olympia. Detsamma gäller kukstorlek. Men så länge man inte ligger extremt utanför normalspannet kommer det inte att ha någon betydelse när man är förälskad. För oavsett om våra åsikter skiljer sig åt vad gäller den storlek som kvinnor föredrar (vilket jag tycker att du har tillämpat ett alldeles för bristfälligt tillvägagångssätt för att bilda dig en uppfattning om) så har det inte speciellt "stor" betydelse ändå. Preferenser är just preferenser. När man väl blir förälskad, önskar man inte att personen ska se ut på nåt annat sätt än vad den gör, vilket är själva grundincitamentet för den här tråden.

• SamanthaJ

Men vadå vet hur man använder den? Jag tycker om att känna att hela är inne, vilket inte går med en såpass stor kuk för mig, för då gör det ont. Absolut är det viktigt att man är bra i sängen och inte kukstorleken först och främst. MEN jag föredrar inte det, det är för stort för mig. Kanske dom kvinnor du varit med känt annorlunda, alternativt så har dom inte sagt ifrån. Alla gillar inte stora jätte kukar som sagt, acceptera faktum. Skulle jag ha sex igen med ngn med så stor, och det inte gör ont så ska jag komma ihåg att meddela dig. 
  • Anonym (Jodå)

Det har inget med användandet att göra, eller hur mycket förspel man har. Bara att man då slipper att det gör ont.. Tycker fortfarande inte om känslan av att fittan inte kan knipa/krama om den på samma sätt, så det känns inte lika mycket på det där allra skönaste sättet när det liksom pulserar o musklerna får jobba, samtidigt som det känns för mycket, som att man är fullproppad o ska spricka.. Men som sagt, alla gillar olika.. :)
  • Times

Jag vet att min tjej har varit med killar som varit större än min som är på 18x14. Men jag vet också att hon älskar min kuk. Det märker jag när hon kommer (enbart penetration ibland), när hon tittar på den, hela tiden på morgonen vill ha den...hon är på mig hela tiden :)

Så störst behöver inte vara bäst. Sen har man vad man har. Inte fan skulle jag gilla henne mindre bara för att min förra tjejs fitta var snyggare (streckfitta tror jag det kallas). Sexet jag och min nya har är galet, aldrig haft det bättre.

Svar på tråden Älskar min killes kuk