Anonym (K32) skrev 2015-05-27 01:06:22 följande:
Om penisstorlek? Om så, vad har dom med vad kvinnor föredrar att göra?
SamanthaJ skrev 2015-05-27 00:16:52 följande:
För min del föredrar jag ingen jätte kuk. Ser jag en kuk på typ 20 cm så känner jag hur fittan torkar ihop helt ärligt. Låter elakt, men är helt enkelt för att jag vet att det kommer göra ONT.
Då har du inte varit med en utrustad som vet hur man använder den. Jag har bara orsakat smärta vid ett fåtal tillfällen med mina 19 cm.
Fick för mig att vi diskuterade medelstorleken. Brukar vara det som diskuteras.
Förstår dock hur det ligger till nu. Du söker bekräftelse för att du har den "bästa" storleken. Det är därför som du skriver inlägg som "Hur kan du vara nöjd med den där metmasken?". Såna inlägg bidrar mer till att förvrida kukmått på forumen jämfört med riktiga mått, vilket förstås hjälper ditt syfte. Dessutom kan jag tänka mig att du får nån slags kick av att håna vanliga kukar, eftersom det får dig att känna dig bättre, i enlighet med vanföreställningen "större är bättre". De flesta tjejer föredrar dock en normalt proportionerad kropp jämfört med mr. Olympia. Detsamma gäller kukstorlek. Men så länge man inte ligger extremt utanför normalspannet kommer det inte att ha någon betydelse när man är förälskad. För oavsett om våra åsikter skiljer sig åt vad gäller den storlek som kvinnor föredrar (vilket jag tycker att du har tillämpat ett alldeles för bristfälligt tillvägagångssätt för att bilda dig en uppfattning om) så har det inte speciellt "stor" betydelse ändå. Preferenser är just preferenser. När man väl blir förälskad, önskar man inte att personen ska se ut på nåt annat sätt än vad den gör, vilket är själva grundincitamentet för den här tråden.