• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Mazcot

Vi har BF 6feb enl beräkningarna. Femte barnet och några missfall däremellan... Så vi hoppas det ska få gå bra nu!

• Meja34

Hej! Får man va med här? Är från Sthlm och precis plussat med en tredje ( fjärde för min man) efter att ha ätit pergotime. Vilket jag gjort för att få mina tidigare barn också.
    Har beräknat bf 29/2, lite roligt.
    Har mest lite diffusa känningar som molvärk, pytte ömma bröst och lite trötthet.

• Pirog

Här verkar andra barnet komma 17e Feb! Har en son född i Februari 2014, så det blir nästan exakt  två år mellan dem, skiljer bara 3 dagar på BF dag! ;D Vecka 7 imorgon, och jag mår bra förutom att jag är sååååå trött på förmiddagarna Dx

• Amandalinnea

Hoppar in i den här tråden, om det okej? :) plussade idag och om jag fattat rätt så är bf i slutet av februari :) första barnet, känner mig helt fantastiskt förväntansfull! :) har inte så många symtom, bara molvärk och ömma bröst.

• aprilbebisen
    Nilla22 skrev 2015-06-24 10:27:03 följande:
    Jag (Tullinge) Glad
    Jag bor i sorunda, ganska nära :) fler barn srn tidigare?
  • Elilia86

Va kul med så många som plussar! Jag undrar om det är några fler här som är från Umeå eller I närheten?

• siz

Flyttar dit i höst :)

Marina87 skrev 2015-06-25 08:38:04 följande:

Handen)))

Svar på tråden BF februari 2016