Hämtar hem valp!!
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag åker och hämtar min lilla finska lapphunds tik! Detta är min första egna hund så är väldigt nervös men exalterad. Det är en 4 timmars bilresa så jag hoppas hon inte är allt för ledsen och att det går bra!
Nu har jag en fråga till er som också hämtat valp. Hur var h*n första natten? vissa hundar gråter och vissa hundar beter sig som inget har hänt. Jag var med om de när min mammas fd hämtade en pointer valp, blev förvånad över att han inte var ledsen utan han sprang in och började leka tills han var trött, då la han sig :)
Men hur var eran hund första natten?
Hon kommer få vara i en nylon bur med öppet tak bredvid min säng endast på natten :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-09 14:22
Många hoppade på mig direkt ang nylon buren! Okej vi startar om så detta forum kan handla om de de egentligen skulle handla om!
Jag kommer inte låta min hund sova i buren på natten, jag kommer ha en madrass på govlet och hon kommer sova med mig! Jag tycker det är fel av många att hoppa på mig och kalla mig djurplågare då ni inte alls känner mig och inte vet allt så att säga. Men kan nu forumet handla om de jag egentligen fråga? Hur eran valp var första natten!